reede, mai 16, 2008

Muutused

Hei, hei, hei!!!

Selline v2rk nyyd siin pool sood, et yks naine tuli koolis minu juurde ja kysis, et kas keegi minu tuttavatest ei tahaks tulla tema lastele hoidjaks. SOOVITAN SOOJALT! Pealegi olen mina juba ees, nii, et pole yldse hirmus, tulge aga :)

Eile tsillisin Jakega terve p2eva loomaaias, Eestis ma vihkasin loomaaeda, aga lastega on see palju kiftim, sest nende jaoks on see alati nii p6nev & kui lapsed on 6nnelikud, olen mina ka :P

Homme tuleb mulle kuum voodikaaslane :P Laura saabub :D J22b n2dalakeseks meitele :P M6nus!

Ja juba varsti, varsti on mu pere siin :)

Ahjaa, eile siis kohtusin oma uue kitarristiga, v2ga tore kutt & eriti kiftid koerad on tal ja kassid :D Tyyp vaatas mind nagu mingit magic eite, astusin majja sisse ja kohe loomad olid nagu magnetid minu kyljes. Kass terve 6htu istus mul syles ja kuulas kuidas ma laulan :D James ytleski, et isal pidavat sellest kassist k6rini olema, et ta mj2ub koguaeg, aga minu syles oli ta vait nagu sukk, nii et mind lubati kassile nannyks v6tta :D Positiivne on see, et tyyp elab mulle v2ga l2hedal ja saame nyyd poolteist kuud koguaeg proovi teha 6htuti... Ma lihtsalt armastan oma elu praegu!

Tervitused! Igatsen & armastan :)

Kommentaare ei ole: