reede, mai 16, 2008

Maailm vajab meid

Tund aega tagasi ma m6tlesin, et ma olen tugev inimene ja ma tahaks kogeda veel uusi v2ljakutseid, midagi v6imast...

Aga igas tugevas inimeses on ka oma n6rkus, kuulasin 2ra oma s6bra juttu, kui 2kitselt m2rkasin, et minu p6sel voolas pisar... Sest taipasin, et isegi mina, mitte saamatu ja v6itlejahingega naine, ei suuda teha niipalju kui tahaks.

Kui ma tahan, siis ma v6in alustada uut elu siin samas Inglismaal, v6in end nullist yles t66tada ja uskuge ma saan hakkama! Aga ma j2tan ruumi kellegile k6rgemale... Sest 2kki tema tahab mind n2ha kuskil mujal ja millegi muuga t6estamas... Teate, mu hinges on suur soov - ma tahan aidata inimesi, neid kes on langenud erinevatesse mustadesse aukudesse, tahan olla see, keda nim lootusekiireks, keegi kes ulatab k2e, keegi kes kuulab, keegi, kes annab n6u... Ma olen EGO ja olen tugev naine, aga ma tahan selle muuta maailmale kasulikuks... Mul oleks h2bi olla syndinud asjata... Ma v6in ju rockida laval ja m6llata kogu hingest tantsup6randal ja olla see iseseisev ja ksarastatud p6hjamaa naine, aga syda j22gu mul alati soojaks ja s2ra silmis siiraks...

Mulle meeldib olla mitmen2oline, mitte kahepalgeline, vaid just nimelt selline, kes suudab yllatada... Sest IGAV - see ei tohi olla minu synonyym.

Kommentaare ei ole: