pühapäev, mai 04, 2008

VABADUS!!!

Ma kohe ei teagi mida siin elus k6ige rohkem armastada, kas elu ennast v vabadust... Eile laulsin suurel v2ljal, igas suunas l6putu silmapiir ja keset seda k6ike v2ike mina...Ja ma tundsin kuidas kogu looduse energia minusse sisenes ja mul tekkis tunne, et kui mul oleks tiivad ma juba lendaks... Seda on v6imatu s6nadesse panna mida t2hendab minu jaoks vabadus... Ja mitte keegi ei saa seda minult v6tta... Kui ma just kedagi maha ei l66 ja vangi ei l2he :D

UK-s olles olen ma aru saanud ja veelkord t6estanud enesele fakti, et olen suurep2rase kohanemisv6imega ( ega ilmasjata 6elda, et skorpionid on ideaalsed naised diplomaatidele :D ). Eesti tundub nyyd nii v2ike ja vahemaad nii tillukesed, et v6iksin kasv6i Karksi-Nuias elada... Isegi Tln mida ma mingi hetk oma elus lausa j2lestasin, poleks enam probleem, sest ma tean, et seal on mul palju s6pru, keda ma t6eliselt hindan... Ja Tln-Tartu-P6lva on nii v2ike vahemaa, et kus iganes Eestis ei elaks minu parimad s6brad, sinna j6uan ka mina :) Ma arvan, et keegi ei pea olema kinni yhes kohas... Sest k6ik, mis on meile tegelikult oluline on meiega alati kaasas... Ja ma nyyd m6istan neid naisi, keda justnimelt armastus on viinud elama nt v66rasse linna v teisele mandrile... See on armastuse j6ud ja ma hindan neid inimesi, kes seavad oma sydame elus esikohale ja kuulavad sydame h22lt... Minu t2nane point on, 2ra hoia kinni asjadest sest oled nendega harjunud... J2rgi oma sydant & intuitsiooni - sest vb just seal nurga taga on Sinu 6nn, aga kui sa ei julge sinna vaadata oled kaotaja...

Kui muidu ma oleksin kahelnud, et kas ma v6tan vastu hea t66koha v kas ma tahan suhet kui teine on kaugemal, siis nyyd pole see minu jaoks enam probleem... Ma l2hen sinna, kus on paremad pakkumised, sinna, kus on mu syda ja loomulikult seal, kus on minu syda, olen ma ka ise 6nnelik... Sest Jumal ei juhata kunagi Sind valesse suunda ... :)

Kommentaare ei ole: