teisipäev, mai 06, 2008

Ei tea jah...

Tundub, et sain p2iksepiste t2na, sest shoppamine l6ppes mulle kohutava v2ljaminekuga... L2ksin kindlasse poodi kindlat asja otsima, enda meelest vaatasin k6ik selle firma tootad yle ja mida pole seda pole, habasin siis paar erinevat alternatiivi. J6udsin kassasse, kuulsin oma mega summat, andsin raha ja sain tagasi ja siis...mulle meenus, et shoopasin ainult sp nii vabalt, et omasin lipikut, mis pidi p2ris korraliku ale tegema, muidugi olin hiljaks j22nud...p6risedes hakkasin poest v2lja minema ja mida ma n2en - see mida otsisin oli t2pselt ukse k6rval... Olin nii vihane enda peale... Suure vihaga ostsin endale mingi ajakirja p2ikse k6rvale lugemiseks ja oh 6udust sisuks avastasin kodus 30ndates naiste mured... Kuigi olgem ausad p2ris p6nev ja hariv on lugeda nt rinnav2hi yleelanud naisest ja sh n2ha pilte... Jama on see v2rk ikka.

Aga v2hemalt leidsint2na midagi hingele, kuigi j2lle seda plaati mida otsisin ei olnud endiselt tulnud, muretsesin endale paar v2ga head alternatiivi - Africa spirit. Ma pole sellele varem v2ga m6elnud, aga mustad on muusikasse panustanud v2ga palju, jazz, hip-hop( oi krt, ma praegu tossan, kass kraapis mu j2rjekordsed pyksid 2ra, endal olevaid arme ravitsen siiani, ta v6iks ainult magada koguaeg, siis ta meeldiks mulle m2rksa rohkem ) , gospel - neis stiilides on mustad yletamatud. H2bi on taaskord olla eestlane, ei julge yhtki head ja andekat muusikut EEstisse kutsudagi, saab veel kuskil peksa kah :S Ja kusjuures Aafrika p6lismuusika on v2gagi kosutav hingele , selles on j6udu, hinge, annet... Mulle meeldib. Soovitan soojalt end kurssi viia erinevate stiilide ja nende esindajatega, ostsin t2na ka veidi koori muusikat ja yhe v2ga hea pinaisti plaadi. Yks p6hjuseid, miks ma muusikat pean oma eluarmastuseks, on mitmekylgsus. Ma arvan, et k6igile naistele meeldivad mehed, kelles on pidevalt midagi avastada, kes ei ole vaid yhes asjas kinni, a'la diivan, jalgpall, 6lu... Mina otsin pidevalt uusi asju & muusika on see, mis mulle seda pakub. Ja t2pselt nagu hakkab mul igav ainult rocki kuulates, hakkab mul ka 2 n2dala jooksul igav mehega, kelle silmaring piirub 2meetriga.

Kommentaare ei ole: