kolmapäev, mai 07, 2008

Esimesed kylalised...

Esimesed kylalised on siis nyyd juunis juba tulemas :P Loomulikult on minu ema ja vanaema need, kes ei suutnud 3 kuud ilma minuta vastu pidada :D

Aga tglt ma tahaks ise praegu spa-sse hoopis... Mullivann ( suva need mullid, peaasi, et vahtu oleks retsilt ) , parafiinikindad, mudamask, massaaz jne jne... Mere 22res, naudiks p2ikseloojangut ja jooks mindilattet... Ja kuulaks m6nd head liveesitust... Ma annaks elu praegu selle eest - ausalt :P

T2na ma m6tlesin selle, et mees on ikka palju p6nevam ja lihtsam olla. Mehed saavad nii loomingulisi asju teha, nagu nt abieluettepanek... Kui palju kifte v6imalusi naine nutma panna... V6i oled lihtsalt naistemees, igap2ev saad leiutada kuidas see v teine tsikk voodisse saada :D Saad naise(d) k2pa alla lyya olles lihtsalt loominguline, nii lihtne see ongi. Pealegi pean tunnistama, et naissugu on suhteliselt rumal... M6ni naine on kyll ikka nii naiivne, et tule taevas appi... Ja nii kinni inimestes ja asjades, kui sa v2hegi normaalne naine oled, siis mees ei k6nni enivei minema, aga kui Sa mingi harjaga vehkiv fuuria kodus oled, siis suhteliselt ilmne, et pikka pidu pole... Armukadedus tapab k6ik suhted, pidage seda alati meeles! Mul on omast k2est v2ga hea kogemus... Minu ekskutt alal6pmata armastas mind kahtlustada sajas surmapatus ja tal muutus see kinnisideeks & see nagu keeras terve mu elu nii peapeale, et ma lihtsalt ytlesin, et ma ei suuda enam... M6nes m6ttes olen vb ise ka syydi, sest ma t6esti oman palju h2id meess6pru ja ma ei taha nendega l2bisaamist katkestada, aga Jumal kyll usaldus v6iks ka nagu olla & kui ma pole seda kuritarvitanud, siis milles probleem. Ma loodan v2ga, et mul ei tule sellist sorti murega enam tulevikus kokku puutuda. Kuigi jah, olen ka ise h2sti armukade kohati, aga selle taga pigem intuitsioon, kui p6hjendamatud hirmud. Kui suhe toimib, siis mul on suht kama kellega ja kus mu mees ringi hulgub... No nagu nt t2na, pereema l6i end yles, l2ks t66kaaslastega v2lja. K6ik ok. Aga ma tean paare, kes kaagutavad 3 p2eva kui teine v2lja l2heb, niikaua kui asi tasakaalus ja m6lematel 6igus kohtuda oma s6pradega ja k2ia v2ljas ka ilma saatjata on k6ik ok. Kuradi elementaarselt k6lab mu jutt, aga olgem ausad paljud paarid ei oska seda tasakaalu ja m6istmist enda suhestes toimima panna.

Kommentaare ei ole: