kolmapäev, september 24, 2008

Vanamoorid ahju!

Teate, ma sain eile shoki, kui pool mu kursust osutus rasedateks. Ma oleks nagu synnitusosakonda sattunud. Ma olen j6udnud vargsi siia ikka, kus j2rjest hakkab pulmapidusid tulema ja p6nne syndima. Ma pole oma noorusaega veel alustanudki, kui juba on SEEEEE aeg!!! Aga ma lohutan end sellega, et skorpionid ongi sellised, et kussutavad veel 30a ka kasse ja siis v6tavad m6ne kobeda teise ringi mehe. T2na koolis just nillisin neid isasid- kes on ylikonna vend,kes oma 7a tytre k6rval n2eb v2lja nagu vanem vend oma pringi keha ja valge papuga. Muretsemiseka pole p6hjust, nende enda naised on juba kortsulised ja koledad. Haah! No vaadake enda ymber, Hollywoodis n2evad veel 50a normid v2lja, aga reaalses elus yle 25a viskab juba kortsud silme alla. MASENDAV! See muidugi ainult motiveerib mind trenni tegema ja enda eest hoolitsema, sest ma ei taha mngi koltund vahtraleht v2lja n2ha. Ole kui tark sa tahes, mees vaatab ikka pakendit. Ma saan meestest isegi aru, miks noorem naine on ikkagi popim, kes see tahab mingit kortsus vanamoori, mulle meeldiks ka noore lihaga voodist jagada, isegi kui yhiskond vahel viltu vaatab. Mitte, et ma mehena eelistaks Liis Lassi Lea Liitmaale, aga Lea suguseid naisi pole just palju, kes lisaks ajudele & andele on ka suutnud oma eas j22da t6eliselt naiselikuks ja kauniks... Teine Eesti naine, kes oma v2limusega silmad ette teeb on Katrin Siska, aga k6ik me teame, et ta teeb ka r2igelt trenni ja hoolitseb sinna juurde vaimu eest. Ehk siis naised, aastad v6ivad ju tulla, aga me ei anna alla, hommikul veeretame kurgirattad silmadele ja oleme ikka ilusad - k6ik on meie endi k2tes!


Teate... Te ei usuks, kui ma ytleks, millega ma enne magagama minekut tegelen. Nojah...Pervertide n2od l2ksid kyll r2igelt s2rama praegu...Haah! Ostke playboy! Ma nimelt tantsin valssi. Ei, ei, mitte ma ei tiirle yksi m66da tuba, nagu mingi friiko, ma ikka olen veel ypris normaalne. Ma nimelt poen teki alla, sulen silmad, panen k2ima oma lemmikloo, mis on mulle 22rmiselt oluline ja armas lugu ja tantsin... Vahel on see valss romantiline, vahel kirglik ja nyansside rikas. Ja ma magan nagu nuku...tantsin l2bi unistuste reaalsusesse...hommikusse, kus p2ike on s2rav ja mul on p6hjust t2nada kogu universumit uue algava p2eva eest. See on yks minu mediteerimise v6tteid. Ja ma olen avastanud, et see on midagi nii erilist mulle, muusika, tantsimine ja kogu minu uinuva oleku interj66r.

T2na p6rkusin kitsal teel kokku yhe jeepiga ja m6lemad surusime end kyljega hekki, et yksteisest m66da p22seda ja autos olnud naine naeratas mulle nii siirlt...Mu p2ev tundus kohe m2rksa erilisem :)

Kommentaare ei ole: