neljapäev, september 04, 2008

Soovahetus?

Krt, mis haridus koristajatel on? Keskeri? No tõesti, mina oma poole bakakraadiga jäin täna igatahes hätta. Need 2 närakat mopilaadset asja on meil kodus algusest saati olnud- mina neid kasutada ei osanud. Laisk nagu ma olen piirdusin senini vaid põrandapühkimisega. Aga kuna ma nädal tagasi hiirelaipa mööda põrandat kassiga võidu lohistasin, siis nüüd mõtlesin, et võiks selle närilise vere ikka ära pesta. No igatahes üks pulgaotsas leiutis ei imenud üldse vettki sisse, ma ei tea mis sellega tehakse ja teisel leiutisel ei näinud ma ühtki tõmmatavad lisavedrustust, millega oleks võimalik vesi välja suruda. Oh tsirkust! Nii ma seal siis uisutasin cm kõrguses vees – loodame, et põrand maast lahti ei tule. No ega ma ei pea ka kõike oskama eksole! Ma räägin ju, et ideaalseid naisi pole olemas :P

Täna jälle naerdi minu üle, pereisa läks rooli ja küsis, et kes selle autoga sõitnud on, Jake? Pereema õiendab koguaeg, et: “Teistel inimestel on põlved ka!“ Ega mina süüdi ei ole, et ma nii pisi-pisi olen, kui ma nina esiklaasis ei sõida, siis jalg gaasini ei ulatu :D Kõik on alati nii vihased, et kas ma ei viitsiks peale sõitu istet tagasi lasta, sest teised ei mahu istuma – olete siis nii paksud kõik!?
Täna oli üldse põnev hommik, Jake teatas, et: „ Kadri on kuninganna!“ No näete milline džentelmen, ma juba ammustest aegadest räägin, et sellest kutist saab asja – on stiili, on huumorisoont ja on sarmi. Tagatipuks pidi issi olema Inglise kuningas. Issidest rääkides...

Mina ei saa aru, kõik romantilised asjad juhtuvad alati vale mehe seltskonnas. A’la lähed oma klassivennast nohiku juurde mata ülesandeid lahendama ja just sel tunnil hakkab taevast tähti langema. No mina jäin pereisaga täna paduka alla, vat kui romantiline...või siiski mitte- haah!

Igatahes kallis kursaõde sai 3ndal emaks. Pisike tütretirts, kes oma kaalu järgi arvestades vist väga pisike polegi – 4,7kg. Mina olin 2,5 kg, ilmselt ämmaemand arvas, et Pöial-Liisi on sündinud. Mu ema jutust vb järeldada, et ma olin üldse haigla kõige kuumem beebitots – teistel olevat nimelt kuued suured olnud, aga minu nahk istuvat täpselt minu kontidele, ei ühtki kortsu. No ta muidugi nägi mind alles 2 päeva hiljem kah(ei ma pole lapsendatud, oli sygav stagnaaeg) , ilmselt 2 päevaga jõuavad ka teised tited sirgeks tõmmata. No kui see ilus aeg välja jätta, siis järgnevad aastad mu vaene ema ilmselt hoidis juba kahe käega peast kinni, et ta sellise põrgulise on ilmale toonud. Tagantjärgi mõeldes ma olin suht kange põnn ja kui mulle ikka miski ei meeldinud, siis ma asja nii ei jätnud kah. Küll mul oli vaja surada kõigi toidu ja rahakottides teada saamaks mis seal ikka on, siis oli mul vaja kohalikke kombinaaditädisid üle õue kutsuda „piimatädideks“. Rääkimata sellest, et mu ema pidi koguaeg ostjat v patsienti mängima ( see on see üksiklapse elu ). Mis ta kah vingub, igapäev sai voodis lamada ja tik-taki süüa, vahel oli vastik, kui ma süstlaga külma vett kõhu peale lükkasin. Mida aeg edasi, seda edevamaks ma muutusin, kui esimesed videokaamerad ilmusid, siis oli mul vaja teha talkshowsid. Vanaemale andsin ma klaverikontserte, ise tahtis, ma aru ei saa kuidas ta neid talus, sest vanaisa lõi kõik uksed kinni, kui järjekordne ettekanne tuli. No igatahes, vahel me ilmselt kõik mõtleme, et „ Tatt mängi barbidega ja jäta mu hing rahule“, aga teisalt neid aegu enam ei kordu. Vb kõrgemas eas, kui ema puusavalu vastu süsti vajab, siis saan veel ehk arsti mängida, aga muidu ei iial. Ja ilmselt see oma lapse saamise hetk on ikka nii special ja eriline. Igatahes õnne Marisele ja Intsule ja Hely, Sinu oma olgu järgmine!

Natuke nalja elust enesest ka: Pereema oli lugenud artiklit tyybist, kes end ymber lasi l6igata ja tyyp oli juba lapsena 6elnud, et tema lemmikv2rv on roosa. No meie v2ike tahab ka roosat l6unaboxi jne:D Ja pereisa kohe kysis, et: " Kelleks Sa suurena saada ikka tahad" Vastus: "Tydrukuks!" "Mis sorti tydrukuks?" "Tydrukuks, nagu KADRI!!!" :D Meil on vist mure...

No jah, v2iksem peab mind suureks eeskujuks, suurem see-eest arvab, et ma olen n6id, kuna mul pidavat n6ia pilk olema ja ma olen vahel suht skeeri , ahjaa imelik ka :D No karta on, kui s66gilauas n6medusi tehakse, siis mu pilk ytleb k6ik ja kui keegi minuga ylbel toonil r22gib kytan tagumiku kuumaks. :D Aga perele tundub see sobivat, kuna Laura oligi softi olnud, aga kutid nyyd vanemad ja karmi k2tt, s6na ja n6iapilku on h2dasti vaja. Ma olin siin k6igest n2dal aega olnud, kui vanem poiss mingi v2ikse asja p2rast lamenti l6i ja ma ytlesin terve pere kuuldes, et "Aitab sellest undamisest". P2ras oli vist pikalt arutatud, et see t2di on p2ris karm. Selles suhtes jah, et isegi kui pre kodus, ma julgen ikka 6elda, vahel kohe n2ed, et haugub emale vastu, siis kutsud korrale. Seda t66d ma ei soovita sellistele, kes ennast kehtestada ei suuda v kes kardavad, et laps ytleb halvasti vms. Nad n2hvivad oma vanematele ka vastu, kui miski ei meeldi. Igatahes, endiselt ootan mantlip2rijat!

Kommentaare ei ole: