esmaspäev, september 01, 2008

2riidee :D

No siin majas saab vahel ennast ikka lolliks naerda. Kuna lapsed on nüüd suurema aja koolis ja minul rohkem vaba aega, siis otsustasin, et hakkan jõusaalis ja aeroobikas käima. Sest jooga kodune harrastamine hoiab pigem meele virgena, aitab kaasa hingamisele, aga füüsiliselt on need siiski pigem venitusharjutused. Eniveis küsisin pereema käest, et äkki saab ta poistega ujuma minnes uurida mulle kas seal vesiaeroobikat ka tehakse. Aga õhtul selgus, et ta oli midagi valesti aru saanud ja arvas, et ma tahan ujumistunde võtta. Ma ütlesin, et ei, sellega ma ei viitsi küll praegu jännata, et ma tahan vesiaeroobikasse minna, tema vastu, et “Kuidas Sa lähed, kui Sa ujuda ei oska?“ Me pereisaga vastu, et mis see ujumine siia puutub, a’la rinnani vesi ju. Ja pereema küsis täiesti siiral pilgul, et mis siis kui ma ümber kukun. Hahahaha. Pereisa ütles, et „Püsti tõuseb.“ Mille peale pereema uksest välja läks ja ütles:“ Meie ajal küll vesiaeroobikat ei tohtinud teha, kui ujuda ei osanud!“ :D Me pereisaga muidugi jälle kõveras.

Igatahes mulle see käed rüppes istumine enam ei meeldi, kui ma nii jätkan, siis võin Eestisse saabudes hakata esitama oma uut Aafrika rockisugemetega treeningkava. Mis kätkeb endas põlismuusika taustal hingamisharjutusi ja harjutusi ülakehale ja peale keha lõdvestust ja energiavoogude taastumist koormust alakehale, mida kõige lihtsam on teha rocki taustal. Proovigu keegi mu äriideed varastada! :D

Ma lugesin Kroonikast just ühest eliiteskorttüdrukust, kes on Eestist pärit. Naine ise kommenteeris asja nii:“ Mõnes mõttes on mu töö nagu üheöösuhe, kuid mulle makstakse selle eest.“ No tõesti MÕNES MÕTTES ainult, sest ilmselt sa reaalses elus ei valiks üheöösuhteks klubi kõige koledamat meest, kes mujalt naisi ei saa. Samas ma isegi natuke mõistan, käib tüüpidega teatris, pärast kargab 15 mintsa ja saab ühe õhtu eest 20 tonni. Eestis kükitad säästumarketis 8h, samamoodi vahid igasugusele rahvale näkku ja saad sandikopikad(valetan s22stukas pidavat head palgad olema, aga Tarbjate Yhistu on koonerdis ) . Ometigi peab ikka rahanälg olema küll, kui juba oma keha niimoodi müüma hakkad. Maarja ütles kunagi filmi „Bretty woman“ kohta väga õieti ikka :“ See on täielik muinasjutt!“ Olgem ausad, Sa ei lähe bordelli just oma unistuste naist otsima. Ja vaevalt Sa litsi ka väga kerge südamega oma katuse alla võtaks.

Teate palju asju on hetkel käsil, on selline inspiratsioonikogumise aeg, seepärast ma ei tahaks siin pikalt leierdada, mulle ei meeldi igavad sissekanded. Ahjaa läänerindel muutusteta, väiksem kutt tahab endiselt suureks saades saada selliseks tüdrukuks nagu mina! Mees au pair oleks nüüd väga oodatud, enne kui ma 3a „Tahan silikoonrindu“ usku pööran. Ta iga minu kreemipotsiku kohta juba uurib infot. Ja siis tal on mingi uus mäng, et paneme kõhud kokku, siis ta uimerdab minu kõhu peal ja räägib kui retsilt energiat ta saab. Ma ei teagi kumb meist kiiksuga on, aga vähemalt ta ei karda A-sõna – vot selline väikemees!

Kommentaare ei ole: