esmaspäev, september 08, 2008

T6eline jama

Ilmselt minu msnilistis olevad inimesed on juba mõistnud, et miski jama on lahti. Ja jama on päris korralik. Läksin mina u-neti oma kontoseisu tsekkima. Lihtsalt kontrollima, kas üks ülekanne on üle tulnud ja vaatan, et arvelt on maha läinud krediitkaardi intress ja kuumakse. Mõtlesin, et oh krt, olen krediidikaga maksnud ja unustanud tagasimakse teha, et intress jooksma ei hakkaks. Tormasin siis kähku teise konto väljavõtet uurima ja mis ma näen – 4000 krooni maha võetud, üle 6000 krooni broneeritud. Mõtlesin, et kas ma olen hulluks läinud v, sest ma ei mäleta, et oleksin viimase kuu jooksul kaarti kasutanudki. Vaatasin kohe rahakotti, kaart täiesti alles. Maha läinud summa oli kulutatud Vilniuses, RIM-i toidupoes. Broneeritud summad USA-s erinevates toitlustuskohtades ja üllatus-üllatus, 1500 krooni eest oli kurikael lasknud endale soengu pähe teha. Ma olin lihtsalt täiesti šokis, keegi käib ja kulutab minu raha ja mina muudkui maksan. Lisaks veel intressid!!! Ma ei teadnud kohe kuhu pöördudagi – politsei? Pank? Igale poole helistamine siit ju hirmkallis. Lõpuks helistasin HELP-liinile ja paluti teha avaldus. No mida!? Keegi reaalajas kulutab mu raha, ma hakkan siin avaldust tegema? Lõpuks ikka tulid sellepeale, et mu arve sulgeda. Läksin siis avaldust tegema – tule taevas appi, iga tehingu kohta eraldi. Iga tüübi pitsa söömine eraldi vaja kirja panna!!!??? Helistasin tagasi, küsisin, et kuulge inimesed, ma jäängi seda siia täitma. Lõpuks siis ütlesid, et saatke kiri ja copyge kogu see kupatus, mida teie kulutanud pole. Imelik oli see, et esimene lause pangast oli:“ Saadame teile uue kaardi, kuhu kontorisse soovite?“ Ma ütlesin, et mul on pohhui see uus kaart praegu, ma tahan oma raha tagasi ja sellele sekeldusele lahendust! Aga kuna mu deebetkaart kaotab detsembris kehtivuse ja mul pole millegagi maksta, siis tellisin ka uue krediidika siiski lõpuks Inglismaale. Kõige hullem on see, et ilmselt pean hakkama nüüd tõestama, et ma tõesti pole viibinud USA-s v Leedus ja olen UK-s. Kuidas ma seda tõestan, see võtab miljon aastat ja närvi. Tuttav pangast ütles, et need summad mis on broneeritud, tühistatakse, aga see mis on juba maha võetud – selle tagasisaamisega läheb raskeks. Maksan igakuu kellegi juuksuriarvet ja intressi? See oleks küll jubedalt meeldiv. Ma ei taha teada, mis oleks saanud, kui ma poleks oma arvet kontrollima läinud veel niipea... 30 miinustes, maksad millegi eest, kui Sa pole sentigi kulutanud. Jumal tänatud, et veel tavakonto kallal ei käidud, siis ei oleks millegi eest kohvigi osta.

Kuidas see juhtuda sai? Kuna ma vahel kasutan krediitkaarti, sest igal pool ei saa deebetkaardiga maksta, siis on ilmselt juhtunud, et poes n keegi kopeerinud andmed ja neid andmeid müüakse. Sest nt internetis ma ei maksa kunagi selle kaardiga, seega seda teed pidi ei saanud asi levida. Ja kõige hullem, et see on üks mu lemmikpoode... Ma ei julge sinna enam minnagi.

Elu ei ole õiglane ja sa ei pea isegi rikas miljonärihunt olema, et ka Sinuga selline asi juhtuks. Debiilikud on kõikjal. Ma loodan, et soeng oli minu raha väärt ja et juuksur tal teinekord kõrva maha lõikaks.

Hea uudis on see, et sõber Margus lubas korraldada heategevuskontserti „Aita sõber koju“ – minge teda siis kõik kuulama ja pange korjanduskasti palju pappi, sest lennupiletid on kallid ja identiteedivargus on mind kuivale tõmmanud...( loodame muidugi, et pank lahendab olukorra) ja koduigatsus on ka suur juba... Ja tuju on halb. Imelik, just paar päeva tagasi ju räkisin, et keegi pole meist millegi eest kaitstud. Vägistamised, häkkerid, röövid... Kõik see juhtub meie ümber ju igapäev ja alati me loodame ja arvame, et see ei puuduta meid. Puudutab küll!

Kommentaare ei ole: