esmaspäev, august 25, 2008

T6sielusarjad...

Siin UK-s v6ib ikka telekast igasugu asju n2ha. Vahel tuleb lausa au anda neile, kes kogu seda kupatust v2lja m6tlevad ja vahel j2lle tekib kysimus: Kas seda on ikka vaja? Nt viimane kord kellegi kliitoril6ikust n2hes, n2gin verist suguelundit 2 66d unes :S Saate aru 2h oli saade naiste kliitoritest jm sinna juurde kuuluvast. Kuidas ikka nad nendega rahul ei ole ja kui erinevad need on. Nojah, siis j2rgnes saade "Piinlikud haigused". Oh jumal...ok, ma veel suudan 2ra n2ha kellegi m2daneva naha, aga kui kaamera zoomis sisse 70a vanamehe eesnaha probleemi, siis ...oeh... Aga noh vanal oli mure, ei saanud oma eidekeega 6id ilma piinava valuta m66da saata. Krt, Sa kepid siis hauaeelses eas!

Siis teine sort reality'd on need pulmasaated, 2st olen juba kunagi eelnevalt kirjutanud. Nyyd siis on pop uus saade, kus paarile antakse pulmadeks 12 000£,ainus reegel on, et ainult peigmees vb k6ike korraldada. M6nes m6tes tglt on see hea proovikivi,mina tahaks kyll abielluda sellise mehega, keda ma usaldan nii palju, et laseks tal isegi kleidi endale selga valida. Ja kui mu mees on stiilitu lammas, kes valiks mulle kunstsitsist helekollase kleidi selga, siis EI AIT"H!

Siis yks v2ga kift saade on sellest, kuidas 2 juuksurit kohad vahetavad. Yks on suurlinna tipp stilist ja teine maakoha lihtne "l6ikus2ss". Suurlinna pedejuuksur tuli v2ikelinna ja pidi shoki saama, kui n2gi, et teisel mehel on ainult 2 kammi mida ta soengute tegemiseks kasutab :D Ja vaene maajuuksur ei saanud yldse pihta kuidas 40 erineva harjaga t66tada, r22kimata sellest, et "Tahan VB soengut" tekitas ainult kysim2rke talle n2kku :D Wife Swap on muidugi yks minu lemmikuid, sest no t6esti, kuidas ikka inimesed erinevates kodudes elavad...Ja kui raske on tglt leida seda kuldset teed, kuidas oma lapsi kasvatada.

Teine taoline asi on "Kasvata mu lapsi", kus pere saadetakse puhkama ja noored, kes pole kindlad kas nad on laste saamiseks valmis, peavad 5 p2eva p6nnidega tegelema. Mulle meeldivad eriti poesk2igud! :D Laste kasvatamine on tglt 22rmiselt loominguline ja kift + vastutus, mis mulle meeldib, aga ma ytlen, yksi ma ei tahaks kyll yhtki last kasvatada. Mitte, et ma hakkama ei saaks, aga lihtsalt vahel on vaja hinge t6mmata ja armas ikka kui saad lapsed pooleks tunniks issiga v2lja saata.

Minu suured lemmikud on muidugi k6ik muusiakasaated, olgu siis kooride v6idulaulmine v uute staarihakatiste otsimine. Oi Jumal, vahel v6id kyll laua alla end naerda, mis tondid ikka kuskilt koopast v2lja ilmuvad. Kas t6esti ise ei saada aru kui see elavandike on ikka m6nusa tralli k6rva peal maha pidanud?

1 kommentaar:

Lex ütles ...

ma tahan näha neid tõsielusarju :D eriti veristest kliitoritest