neljapäev, august 21, 2008

Ma ei karda r22kida...ma ei karda vaikida...



Teate ma olen kuulnud naiste suust viimasel ajal imelikke lauseid, kui nad parasjagu kommenteerivad oma suhteid. “ Nojah, ta pole just minu unistustemees” v6i “ Ta pole kyll minu hingesugulane, aga…” jne jne. Ja ma m6tlen, kas need naised on olnud rumalad, et nad pole oodanud oma 6iget, v6i vastupidi 2kki nad on teinud parima v6imaliku valiku selle seast, mis valida on ja garanteerinud, et nad pole v2hemalt yksinda. V2hemalt on neil ju armastav mees, mis sest, et vb mitte nii atraktiivne v mitte
nii tark, kui tahaks v olgu selleks miinuseks mis tahes.

M6ned p2evad tagasi ytles mu ammune tuttav, et ta pole yhtki naist oma elus nii palju armastanud kui mind. Mille peale mina oma telesaadet edasi vahtisin & ytlesin : “ Yeah right”, tema kuulis muidugi “ Ole vait” ja s6imas mul n2o t2is, et kuidas ma nii ylbe saan olla, tema r22gib oma tunnetest ja mina ei muutu isegi 2revaks. Ma lihtsalt ei osanud midagi v2ga tarka kosta, sest tema tunnetest olin ma ammu ilma aru saanud ja minul lihtsalt pole selliseid tundeid ja kui Sa ei saa 6elda “ Mina Sind ka”, siis on ju targem vait olla. Pealegi ma kas tihti ei usu selliseid asju v mulle lihtsalt ei l2hegi korda. Teisalt armas kuulda ikka, kui keegi peab Sind elu t2htsaimaks naiseks, aga see ei muuda fakti, et mina ikka ootan – ootan & ootan seda kuradima Hr.Oiget, keda ilmselt kunagi ei tulegi ja kui ma sellest kunagi aru saan, on ka need mehed l2inud, kes omal ajal oleks elu andnud, et minuga altari ette k6ndida. Nad on leidnud oma alternatiivid, nemad pole olnud nii rumalad, et veedavad aega parem yksinda, kui kellegi hea, kuid ehk mitte 6igega.

Kui ma m6tlen loogiliselt, siis h2id mehi on nii palju, sh ka vallalisi. Ja nagu nii m6nedki on mulle 6elnud “ Meist saaks hea paar”, siis ma tean, et saakski. Elaksime r66msalt koos, ilmselt ma triigiks isegi mehe s2rke ja annaks 2 korda p2evas k2tte, aga see pole see… Ma ei taha, ei taha, ei taha! Ma ei taha olla lihtsalt koos, et arved oleks makstudja voodi poleks kylm. Ma pole pime, ma n2en ise ka neid inimesi, kes tahavad mulle pakkuda parimat, viska ainult vasak k2si ette, kihlu ja hakka pidu pidama.

On 2te sorti mehi, yhed kes kallavad Sulle kogu oma armastuse kaela ja ytlevad “ Ytle, et Sina mind ka!” ja on teised, kes iial end peale ei suru, kes teeb Sinu jaoks k6ike, kehastub Sinu parimaks s6braks, vaikselt istub ta diivanil Sulle l2hemale, sina viskad kurja pilgu ja ta t6mbub eemale… Sa n2ed tema silmis seda tunnet, aga sa m2ngid lolli ja teed n2o, et Sa ei saa millestki aru. Jah, ka mina olen selline, ma m2ngin ja teesklen, et ma ei saa aru, sest nii ma s22stan end olukorrast, kus pean s6nadega kellegile haiget tegema. Ma lubasin kunagi oma v2ga heale s6brale, et j2rgmine mees, kellega ma magan on minu tulevane abikaasa. Ilmselt mu s6bral oleks sygavalt pohhui, kui ma oma lubadust murraksin. Aga millegi p2rast on see lubadus saanud minu enese sydameasjaks. Raske on muidugi k2si sydamel lubada, et ma nyyd 30nda eluaastani v isegi surmani ts6libaadis élan, aga ma oma sygaval sydames loodan, et mul 6nnestub oma s6na pidada. Ma tahan, et see nii oleks, sest siis ma saaks enese yle uhke olla. Ma olen valmis selleks, et ma saan kogeda fyysilise, vaimse ja hingelise t6mbe koosk6la. Ma ei taha , et ma magan Mardiga, muresid kurdan Kallele ja vaimset yhtekuuluvust tunnen Imrega.( nimed on v2ljam6eldised ) Ma olen alati olnud tydruk, kes kysib rohkemat, kes ei lepi v2hesega… Ja ma ytlen, et kuigi ma kihutan meeletutel kiirustel, kuulan raskes koguses rocki ja k2in 10 korda tihedamalt kuumas vannis, et enda seksuaalpingeid alandada, loodan ma , et see piin tasub end ykskord 2ra :D Ma saan aru, ma olen 20ndates noor naine ja ma ei peaks ennast sellisel viisil piinama, aga mu syda ja kaine m6istus on siinkohal yhel meelel. J22 iseendaks, ole kannatlik ja k6ik loksub paika.

Ma olen viimasel ajal tundnud, et ma ei saa oma elus ise paljusid asju kontrollida ja seep2rast ma tunnen, et pean usaldama oma elu kellegi teise k2tesse. Kellegi v6imsama. Ma ei saa kedagi, ega midagi kontrollida, aga ma saan hingata sygavalt sisse ja oelda “ Ma olen valmis selleks, mis elu toob, ma v6tan vastu v2ljakutsed, ma v6tan vastu kingitused ja seisan julgelt vastu oma saatusele. Ma ei karda elada, ma ei karda surra, ma ei karda komistada, ega r22kida, ma ei karda vaikida, kui 6elda pole miskit, ma ei karda paluda, kui vajan abi, ma ei karda olla aus ega haavatav, ma ei karda olla tugevam kui teised – ma olen see, kes ma olen, ma armastan end sellisena nagu olen ja ma olen avatud sydamega kogu maailmale.”

Kommentaare ei ole: