neljapäev, august 14, 2008

Meeleolu

Oh rsk, ma olen 3 p2eva kannatanud r2igete peavalude k2es ja see pole sugugi meeldiv. Symptomid vastavad suht-koht p6skkoopap6letikule, aga s6brad teavad, et ega ma enne midagi ette ei v6ta, kui juba yhe s6rmega elust kinni hoian. Seni, aga yritan lihtsalt puhata, sest on arusaada, et minu tyhjaks pigistatud vaim hakkab r2mpst6besid ligi t6mbama. Minu puhul v2ga tavaline. T2na keeldusin perega airshowd vaatama minemast ja lihtsalt olesklen ja ravin end hea muusikaga.

Avastasin t2na enese jaoks t2iesti uue nime Gavin DeGraw, tyyp teeb muusikat hingega, m6nus meeleolumuusika ja samuti ei puudu tea loomingust softrock. V2ga m6nus igatahes, kohe tuli isu istuda kontserdil ja lasta muusikal end kaasa viia teie dimensiooni. Mulle meeldivad mitmkylgsed muusikud, sellisd kes pakuvad ernevale meeleolule midagi. Sest kui ma olen h2ppy, siis ma tahan rockida ja kui ma olen pisut kurb, siis ma tahan, et keegi mu k6rva paitaks. Gavini lugude juures leidub v2ga head kidrasoundi ja ta ise on v2ga hea pianist. Ta on mitmekylne ... super.

Ma r22kisin t2na oma s6brantsiga erinevatest usunditest, tema on hakanud uurima moslemite arusaamu. Ja me r22kisime sel teemal ja ma m6tlesin, et deem, kui intelligentne, ilus ja andekas inimen ta on ja kui suurep2rane s6branna ja ometigi on temagi veel vallaliste nimekirjas ja yksi. Ja ma m6tlen, et kus on meeste silmad...Sellist naist ei leia igap2ev, kes on v6rratu kokk, materiaalselt s6ltumatu, mitmel alal yliandekas, t6eliselt hea maitega ja 22retult laia silmaringiga. Tagatipuks pole ta isegi mite nii valiv kui mina. Mina olen tuntud oma tutvusringkonnas oma pirtsaka maitse t6ttu. Tema aga armastab lihtsaid ja siiraid inimesi. Hallo, hallo, mehed... Miks Te ei taha naisi, kes on kulda v22rt?

Enivei, ma olen m6tetega juba Eestis, sest minu elus hakkab missioon : "Otsin kdu, alustan iseseisvat elu" , ehk siis p2ris oma kodu, kuhu ma saan ise tapeedi valida. T6otab tulla t6eliselt p6nev aeg... Eile 66sel m6tlesin, et mis saab minu kodu keskmeks esemeks ja otsustasin oma klaveri lapsep6lvekodust v2lja kolida. Tahan lasta selle 2ra h22lestada ja kavatsen muusika oma kodus panna t6elislt olulisele kohale. Vanasti leidsin ennast alati klaveri tagant, ma pole olnud kunagi noodist hea m2ngija, aga mul oli tetud anne luua asju, mis mittemusikud 2ra pettis ja j2i mulje, et k2sitsen sed pilli t6elise kergusega. Ma tahan juba osta raamaturiiuleid, kuhu k6ik oma aastatega kogutud ja vanaisast maha j22nud v22rtkirjandus ritta panna. Ma juba tahan osta oma voodit ja piinata oma esimest enda ostetud kirjutuslauda, mille taga hakkavad minu parimad kirjat66d valvima. Tahan valida dekoratiivkyynlaid ja s2ttida oma lemmikpilte klaverile. Tahan istuda lemmikdiivanil ja vaadata oma lemmikflmi, juues omalemmiktassist oma lemmikkakaod...Iga noor inimese unistus - oma kodu.

Kommentaare ei ole: