kolmapäev, august 27, 2008

Kes on 6el?Mina?

Kas Teil on ka päevi, kus te olete lihtsalt põhjendamatult õel? Minul jagunevad need harvad päevad kaheks – ma kas tõesti olengi hingepõhjani õel ja salvan inimesi nii kuidas jaksan või on mul lihtsalt mustahuumori päev, kus ma armastan lihtsalt „ära panna“. Täna oli selline vahepealne, miski mind räigelt häirib ja ma olengi õel, ilmselt kaitserefleks ja samas on mul lihtsalt see hitipäev, kus ma järan kõike mõnuga, mis vähegi hambusse visatakse. Sellistel päevadel ei saa ma isegi lehte rahus lugeda ilma, et ma iga teise artikli kohta midagi mõrudat ei ütleks.

No nt täna lugesin ma artiklit sellest, kuidas Eesti staarid heategevuse korras oma pesu mingisse loosimisse panevad. U, et ostad 20 tonni eest kaupa ja võid võita Rolf Juniori trussikud. Ok, vb Rolfi omad on veel sellised vikerkaare värvides ja mõjuvad tõelise kunstiteosena, aga kui sitasti läheb võid saada sirgendatud & raamitud „Tuhkatriinu“ omad... Aga tunnistagem eesmärk on ju helge, lapsed saavad mähkud jalga. Artiklis oli muidugi rõhutatud, et tegemist on puhta pesuga. Ajee right! Kes oleks ostnud Elvise boksereid, kui need poleks olnud kordagi Elvise jalas. Fän tahab ikka tunda laval valatud higi lõhna...Ropp ja õel – ka seda oskan ma olla.

No ja siis ma täna mõtlesin pilusilmadele, et neid on ikka nii facking palju, et mehe/naise leidmine seal ühiskonnas vist probleeme ei valmista. Pealegi on nad kõik enam-vähem ühte nägu, võta Fing v võta fung, vahe on ilmselt ainult rääkimise kiiruses. Muidugi nad on päris intelligentsed, nii, et lapsed teen pilusilmsega, kust ma muidu need andekad lapsed saan. Sõbra pakutud abikätt ootan siiani, kus mu valge topsik on koos andekate spermatosoididega?

Ja siis ma mõtlesin täna neile meestele ( enamasti eas 40-50), kes naistele (enamasti noortele ) teevad kalleid reise välja. Ja siis vaatad neid pilte ja tsekid vana sandaali – oi pljät kuidas ma neid jõledusi vihkan, pane veel põlvini nailonsokk ka jalga ja ma hüppaks Estonian Airilt ilma langevarjuta alla. Mu sõber kunagi arvas, et sandaali teema on keskealistel meestel. Ma aru ei saa, 40 kukub ära ja siis kaob stiilitunnetus lihtsalt ära? Ise kannad sandaali ja siis tahad noort liha kõrvale, Jumala eest, säästkem häbist! Mees kel on pappi naisi ära osta, võiks olla ka raha normaalsest kingapoest kena king v vähemalt stiilne pläff osta, kui tõesti jaladeodoranti ei tunne ja gaasimaskiga toas viibimine ebameeldivaks osutub.

Homme olen meeldivam inimene, luban!

PS! Kui te oma meest petate, siis tehke seda vähemalt naisega- „Tal pole peenist“ on vähemalt päris arvestatav argument ja vabandus – belive me! Isegi kui pole taimetoitlane, vahel on ikka tunne „Too much meat“. You know what I mean? Ja kui teie märjad unenäod on truud oma naisele, siis sel hetkel olete te valmis abielluma!!!

Nyyd aga nalja elust enesest... Pereisal olen ma vist tihti m6tetes, sest ykskord tuli ta minu juurde ja kysib:" Kas Sa tead kus Kadri pidzaama on?" Ma tahtsin vastata, et ma e kanna pidzaamat, aga mu siidi66s2rgi v6id padja alt leida, kui v2ga vaja on :D T2na tuli ta minu tuppa ja kysis:" Kas Sa tead kas Kadri on t2na kuhugi kakanud ka majas?" Jumala ees, ma oleks peaaegu pyksi lasknud. Ma hakkasin lihtsalt nii sydamest naerma, samal ajal, kui pereema k6rvaltoast hyydis "Poppy". Et siis tegelikult ta pidi minult uurima kas kass on j2lle liivakastist m66da lasknud. Saate aru, meil on kass, kes yhel p2eval otsustas, et milleks oma h2dasid puhtasse liivakasti teha, kui vb k2ia diivani taga ja veel targem: OTSE LIIVAKASTI K6RVALE! Me oleme k6ike proovinud, kyll peideti kast suure pappkasti alla, et preilil privaatne oleks, kyll pritsiti sidrunimahla diivani taha, kyll pandi liivakast diivani taha jne. Nyyd siis osteti koju suur puur, terve k66k on seda t2is & niikaua kui ta liivakasti h2da ei tee, puurist v2lja ei saa :D hahah. P2ris julmad v6tted.


Kroonika on aga m6nus koht keeleteritamiseks kyll... No nt uudis Reeda nostalgilisest kingist Iffile. Kas pole p6nev, Reet hoidis 20a eksi kampsikut riidekapis - kyll seal elamises vb palju koisid olla, eeldades, et Iff pole Eesti kuldleedi ainus mees elamises olnud.

No ja siis kuulus keskerakondlane Vietnamis pulmareisil. No vb kommude partei pole seal enam v6imul, aga h6ng on kindlasti alles. Armas Kadri, kas s6ber Edgar oli kalli kingi taga? Et ikka siit vastikust isamaalisest Eestist minema saaks, kus rahvs 66sel igavaid laule laulvat ja presidendivastuv6tul on ilmselt kiluleib nii kallis, et rahva s6ber Edgar sinna ei l2he maksumaksja raha eest s66ma. Kuldse sydamega mees! Sellise venna p2rast poleks isegi kahju kohvrid pakkida ja tasuta tuusik Siberisse v6tta...Kunas ka rong tuleb, armas Edgar, Sul on kindlasti siseinfot...Teinekord Putinile s6brak6net tehes kysi, kuidas plaan v2lja n2eb...

Kommentaare ei ole: