teisipäev, detsember 01, 2009

Unenäod

Eile õhtul saatis mu sõbranna mulle lingi kus rääkis, et tuleval ööl näeb vanarahvatarkuse andmetel unes oma tulevast. Öö saabus ja läksin mina siis magama ja hommikupoole ööd nägin väga veidrat unenägu - läksin mina autorooli, aga midagi oli seal väga valesti ja ma hakkasin autoga järve vajuma. Kuna ma ei oska ka ujuda, siis oli olukord minu jaoks suht kriitiline, aga õnneks saabus üks härra (vettehüppe eest 12 points) ja päästis mind. Rahu- nüüd te kindlasti arvate, et tegemist oli minu tulevase kaasaga, kahjuks või õnneks, aga nägin ma unes hoopis teise naise tulevast abikaasat (v noh mis Nastja nüüd mina olen), sest tüüp kargas veest välja, astus kaldal ootava naise juurde ja teatas, et vaatamata mingitele tingimustele on nad otsustanud surmani koos olla. Häh – isegi läägemat sorti Ameerika draama oleks romantilisemalt lõppenud. Aga kus minu prints on???

Aga see pole veel kõik. Täna oma lapsepõlve sõbrannaga kohtudes teatas ta, et oli mind samal ööl unes näinud – vaat kui põnev. Keegi oli mulle vibuga noole selga lasknud ja kõik kohad olid verd täis ja asi oli lõppenud haiglas. Paadunud romantikuna ma ikka vibu sõna kuuldes mõtlesin, et äkki tabas mind amore nool ( verine küll, aga keda see kotib, armastus ongi higi, veri ja pisarad), aga sõbranna arvas, et ma peaks hoopis ettevaatlik olema, et keegi üritab mulle ilmselt nuga selga lüüa. Veider on asja juures see, et ma tunnen isiklikult ainult ühte vibutajat. Rita – mis ma Sulle teinud olen?

Ma tahaks täna hirmsasti mehi harida – ma nimelt tahtsin öelda, et kui naisel voodis paariks sekundiks hing kinni jääb või ta värisema hakkab , siis ta pole kohe astmaatik või ta ei põe epilepsiat, vaid Sa olid ilmselt voodis päris hea – premeeri ennast millegagi :)

2 kommentaari:

Mägilanna ütles ...

Mnjaa, eks Sa pead ikka ise mõtlema, kas ma peaks Sind rivaaliks pidama või mitte... Sest armastuses ja sõjas on ju kõik lubatud :D

Kadri Luik ütles ...

Ma siiski kipun arvama, et vibu ja nool olid kõigest sümbolid ja ma püüan neid mitte Sinuga seostada - on ilmselt naisi, kel on rohkem põhjust mind vihata :D