teisipäev, veebruar 05, 2013

Minu kangelased & eeskujud laiast maailmast :)


Ma tahaks olla nagu Ema Teresa, kes on muutnud maailma läbi armastuse, saanud rahupreemia, inimsuse preemia, üksteisemõistmise preemia jne. 



Ma tahaks olla nagu Michael Jackson, kelle talent ja anne on raiutud ajaloo raamatutesse. Kõigi aegade edukaim meelelahutaja, kes vaatamata edule ning kogutud varale ei unustanud kunagi endast nõrgemaid, kes kunagi ei unustanud, et süda on antud armastamiseks. 



Ma tahaksin olla nagu Kelly Slater, kes 11 kordne maailmameister surfamises. Mees, kes teab mis on kirg ning sihikindlus. Tema pühendumine on inspireeriv. Mees kes tarbib harva alkoholi ning on põhimõtteliselt narkootikumide vastane. Respekt! 



Ma tahaksin olla nagu Wayne Dyer, kes on mõjutanud ning inspireerinud miljoneid inimesi üle maailma. Kelle raamatud ning motivatsioonikõned on alati nagu Ingli puudutus ning Jumala kingitus. 





Ma tahaksin olla nagu Dave Grohl, kes on multitalent-  multiinstrumentalist, kelle hääl sulatab südamed ja pilli käsitlemine paneb imetlusest õhku ahmima. Mees kes on kirjutanud sadu laule ja hullutanud üle 20 aasta miljoneid rockisõpru. Mees, kes  toob staadionid rahvast täis. Ta lubab enesele iseendaks olemist, ta ei püüa meeldida ja just sellepärast ta paljudele meeldibki. Dave on tema ise ja elab kirega ning oma kirele. Respekt! 





Ma tahaksin olla nagu Ellen DeGeneres, kes suudab naelutada miljonid televaatajad teleka ette, kes oma päikselise olekuga süstib positiivsust meisse kõigisse. Võitnud oma jutusaatega mitu Emmyt ning on tuntud kui suur loomaarmastaja. Ellen ei ela teistele ega selle järgi, mida keegi arvab, vaid tema elab oma südame järgi. 




Ma tahaksin olla nagu Michael Schumacher, kes naelutas mind juba lapsest saadik teleka ette, et tema sõitudele kaasa elada. Metsiku pühendumise ning sihikindlusega andis ta võimaluse oma fännidele taas rõõmujoovastusest kiljuda. Mees, kes juba 6 aastaselt teadis, kus on tema koht ja mis on tema siht. 





Ma tahaksin olla nagu Martin Luther King Jr, kes oli tuntud kui aktivist, kes seisis inimõiguste eest. Tema legendaarne kõne “I have dream” on igapäevane tõestus sellest, et kes unistab ning usub, selle teel pole takistusi, sellele pole midagi võitmatut. 





Ma tahaksin olla nagu Ray Roman, kes kuulub maailma 10 parima pulmafilmi tegijate hulka. Mees, kes suudab jäädvustada paaride kõige imelisema päeva, seda moel, mis liigutab, mis puudutab hinge. Mees, kes on leidnud oma nišši ja roninud tippu. Mees, keda palkavad need, kes hindavad perfektset tulemust.


Ma tahaks olla nagu Printsess Diana, kelle kuldne süda ning tegevus heategevus tandril inspireerib mind ka nüüd, kui Dianat pole enam meie hulgas. Headust pole kunagi liiga palju ja iga vana ning väeti, haige ja nõrk, pisike ja kaitsetu väärib oma Dianat. 



Ma tahaksin olla nagu Steve Jobs, kes on üks aegade kõvemaid visionääre ehk muutuste arhitekte. Even sky is not the limit, mees kes ei jäänud kunagi loorberitele puhkama, vaid alati unistas ja alati püüdis oma unistuste realiseerumise poole. 




Ja lõpetuseks ma tahaksin olla nagu Josh Kelley ja Katherine Heigl, kes on mind paarina inspireerinud oma suhtumisega töösse ning partnerlusse. Joshil on edukas muusikukarjäär, Katherine on hinnatud näitleja. 2009. aastal adopteerisid nad Lõuna-Koreast erivajadusrega tütre, kellele jagatakse kodusoojust ning armastust. Edukas paar, kelle tõeline edu seisneb siiski nende südamesoojuses ja tahtes muuta maailma paremaks.  




Samuti inspireerivad mind inimesed siit samast, meie lähedalt - Slava ja Ilona lugu, kurb, aga tõestus sellele, et imelised inimesed elavad meie keskel ja tõeline armastus oli, on ja jääb!  ...

http://www.vedur.ee/puutepunkt/?op=body&id=72&cid=680




Sa ei saa olla keegi teine, kui Sina ise, aga ära kunagi unusta märgata, tänada ning hinnata neid, kes innustavad Sind olema Sina ise, püüdlema oma unistuste poole, vallutama oma tippe, kasutama endas peituvat südamesoojust, headust ning armastust, arenema ja õppima 

Kommentaare ei ole: