esmaspäev, aprill 23, 2012

Samm sammult võiduni!

Täna oli üks ütlemata pikk ja põnev päev. Lubasin Teile kunagi, et jagan Teiega oma "Terves kehas terve vaim" teekonna kogemusi, et ehk leiate eneselegi midagi, mida proovida :) Hetkel olen ma võtnud 3 suunda - looduslikud abivahendid tervise tugevdamiseks (kasutan Kyäni tooteid ja olen ülimalt rahul), reiki abil enese stressi leevendamine ehk siis kogun läbi reikimeistri käte universumi lõputut energiat ja kolmandaks suunaks on tegelemine minu mineviku ja emotsioonidega, mis tähendab siis tööd alateadvusega. Ma olen Teile varem rääkinud Psych-K´st, täna sain ma veel ühe uue ja põneva kogemuse. Nimelt tekkis mul suurepärane võimalus proovida neurolingvistilist programeerimist. Kõlab väga woo-doolikult, aga tegelikult on üks väga põnev, mitmekülgne ja huvitav meetod enda aju juhtimiseks, kui nii vb öelda. Enamik asju meie elus ei toimu teadlikult, me kontrollime umbes 3-5% oma mõtetest, reaktsioonidest ja tegudest. NLP-d kasutatakse kõikjal, kus soovitakse muutusi: Eneseareng – enesehinnang, sallivus, hingerahu, keskendumine jne. Maksimaalsete eesmärkide saavutamine minimaalsete ressurssidega Inimestevahelised suhted – pere, töö, sõpruskond jne. Äri – turundus, personalitöö, PR, reklaam, meedia, juhtimine, anlüüs, planeerimine, jne. Sotsiaal – õppimine, õpetamine, teraapia, kliendisuhted, töös lastega jne. Sport – treeningud, võistlused – sportlased, treenerid. Minu eesmärk oli loomulikult jõuda minu tervise jamade tagamaadeni, et haiguste põhjuseks olevaid mõttemustreid leida ning muuta. Minu terapeuiks oli Viigi Viil, kes on endine lastearst ja allergoloog ja kes tegeleb nüüd ka selle meetodiga ning töötab ka mh koolitajana. Jõudsime päris paljude tuumadeni ja Viigi andis mulle ka koduseid harjutusi, mis peaksid minu tervise taastumisele kaasa aitama. Mulle meeldib tema puhul kaks asja - esiteks tema meditsiiniline taust, mis tekitab teatud turvatunde ja samuti asjaolu, et ta ei koori oma kliente /patsiente paljaks. Olen varemgi öelnud, et kes üritab abistamisega suurt raha kokku kraapida, on üldjoontes kas eelkõige äriinimene v tihti ka soolapuhuja. Viigi tunnihind oli vägagi mõistlik. Mitte liiga vähe, et enda tööd alahinnata, aga mitte ka liialt kõrge, et tõeline abivajaja temani ei jõuaks. Mind julgustasid ka Viigi sõnad, et ärgu ma endas kahelgu ja tema on täiesti kindel, et varsti võin arstide ette ilmuda ja teha neile suure üllatuse oma suurepäraste tulemustega :) Viigi ise on öelnud, et tema eesmärk on aidata inimestel leida hinge ja keha tasakaal ning enese sisemine arst. Ja just seda olen ju minagi rõhutanud, et eelkõige saate te ise end aidata, see nõuab tohutut tööd ja vaeeva, aga tulemus on seda väärt. Päeva parim lause, aga oli järgmine - Milline on see organ, milles pole kunagi vähki? Süda! Sest südames on armastus! Seega tuleb täita iga organ armastusega :) Ma olen seda juba pikemat aega rõhutanud, et hea tervise jures on oluline vabaneda negatiivsetest emotsioonidest ja õppida end armastama - iga keharakku endas :) Julget katsetamist!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

"Milline on see organ, milles pole kunagi vähki? Süda! Sest südames on armastus!"

Vale.
Südames ei ole armastust. Armastus on keemiline protsess ajukoores, süda on lihaseline õõneselund. Südames paiknevad kojad, vatsakesed, hõlmased klapid ja poolkuuklapid, aga armastust sealt küll ei leia. Sama hästi võiks öelda, et seedeelundkonna mõnes organis paikneb "armastus". Süda või magu, on seal siis vahet? Samuti on olemas südame kasvajad: healoomulised (nt fibroom, rabdomüoom, müksoom) ja pahaloomulised (nt endotelioom, sarkoom).

Kadri Luik ütles ...

Okei, mina pole arst, seega ma ei oska Sinu kommentaari ei kinnitada ega ümberlükata. Mulle lihtsalt meeldis see lause, kuigi mul ka endal tekkis küsimus, et huvitav kas tõepoolest vöähk südamesse ei jõua ja kas on tegemist ainsa organiga. Sain vastuse. Mulle tundub, et Sul on kas arstikraad või oled Sa muidu asjadega kursis, aga mul on mõned küsimused? Kas kui Sa armud või armastad, suhtud Sa sellesse tundesse samasuguse tuima teooriaga? Umbes, et haah, minu ajukoores toimus keemiline protsess! Ja kui armumine on keemiline protsess, siis miks osad inimesed tunnevad reaalset südamevalu - mis see siis täpselt meditsiiniliselt on ja miks pole südamevalu või armuvalu ravitav või valuvaigistiga kõrvaldatav?