kolmapäev, aprill 18, 2012

Jumala abiga ...

Jumala ja inglite abiga olen ma viimase 8 kuu jooksul üle elanud 3 operatsiooni, hulganisti silmasüste ja laserdamist, nüüd on jäänud viimane väljakutse - viimane operatsioon. Ma olen pidanud kasutama sõprade abi, et pabereid täita või poes süüa osta, ma olen pidanud olema eemasl tööturult, aga ma olen kõigi nende katsumuste eest tänulik. Ma tänan Jumalat,et ta on mind hoidnud, ma tänan oma kaitseingleid, et nad on mind kätel kandnud, ma tänan kirurge, oma sõpru ja peret. Mul on olnud aega end arendada, panna paika oma sihte ja eesmärke, ma olen tundnud, mis tunne on olla ebatäiuslik... Ja isegi kui ma ei näe seda teksti tegelt kirjutada, siis ma tipin või tunde järgi, aga ma tahan Teile öelda: always fight for ur life!

Ma teen selle 4nda katsumuse ära ja siis ma luban, et naasen täie poweriga meediasse ja poliitikasse ja rockin nii, nagu ma seda alati teinud olen!

Ma olen vahetanud pm kõik medikamendid välja alternatiivide vastu. Ja nagu ma lubasin, ma jagan Teiega õige pea kõike, aga varuge kannatust, praegu on need hetked, kus ma pean oma armastuse - kirjutamise kõrvale jätma, et õige pea naasta...

Aitäh, et te ikka olemas olete, loete ja huvi tunnete!

I will be back!Ja luban olla parem, kui iial varem :)

1 kommentaar:

Mannu ütles ...

kõike head!!!!