reede, jaanuar 22, 2010

Sobivusest


Ma lisan oma eelmisele sissekandele veel ühe huvitava teksti, mille autorit ma ei tea, aga mis suuresti kattub minu armusaamadega ehk minu jaoks tähendab hea sobivus samuti intelligentset suhtlust(loe:ainult tark mees on mees), teadmist, et mees oleks sobilik minu laste isaks (loe: autoritaarne mees on mees) ja seksuaalne külgetõmme(loe: elu lõpuni kuivalt nühkida - no way).

Aga järgnev siis kellegi teise sulest...


Ma tahaksin defineerida absoluutse sobivuse: see on olukord, kus kahel inimesel on teineteisega kogu aeg koos hea olla olenemata välistest mõjutajatest.
Sobivus on oluline tegur psüühilise seisundi saavutamiseks, mida nimetatakse õnneks või õnnetundeks. Sobivas suhtes inimene on õnnelik olenemata töötatud tundide arvust, saavutatud positsioonist, raha või asjade hulgast.Ainult sobivas suhtes on inimene vaba vajadusest näida kellegi teisena. Sobivas suhtes inimene saab teha seda, mida ta tahab teha. Teostada oma unistusi.
Seksuaalne sobivus on üks lihtsamaid meetodeid sobivuse kindlakstegemisel. Sest seksuaalset sobivust on raskem ette kujutada või teeselda. Seks tähendab lähemat kokkupuudet teise indiviidiga, mistõttu võib tunda teise indiviidi lõhna, mille abil on võimalik sobivust tuvastada.
Sobivuse hindamine on oluline kõikvõimalike organisatsioonide ja liitude, näiteks abielu ja perekonna loomisel. Püsivad ja vabad liidud saavad põhineda ainult sobivusel.

Kommentaare ei ole: