pühapäev, märts 17, 2013

Tähtsa päeva ootuses :)




Lõpuks ometi on kätte jõudmas TÄHTIS päev! Ehk ca viis aastat tagasi mulda pandud unistuseseeme on sirgunud ilusaks reaalsuseks ning kannab magusaid vilju :) 

28ndal märtsil näeb ilmavalgust minu ja minu nimekaimu esikraamat "Must ja valge luik", mis on tõsielul baseeruv üllitis ning räägib kahe noore inimese teekonnast iseendani. Erinevad kogemused, kuid sarnane elukäik, kus õpitakse hindama neid kõige olulisemaid väärtusi elus.

Tervis, õnn, raha, armastus, aeg, keskkond - need on teemad, millest Lauriga selles raamatus kirjutame. Läbi meie tutvumisloo, on võimalik lugejal piiluda enese sisemaailma, teha korrektuure, küsida eneselt, kas kõik on hetkel nii, nagu ma olen soovinud, kas ma liigun õiges suunas, kas ma olen õnnelik, kas minu ümber on õiged inimesed jne. Mis on õnn? Mis on armastus? Millesse me usume? Mis on meie suurimad takistused? 

Selle raamatu kirjutamine aitas nii minul, kui minu kaasautoril aja maha võtta, aitas meil palju asju enese jaoks selgeks mõelda ning viis meid vaimses mõttes jälle saamu võrra kõrgemale, kaugemale ning sügavamale.

Püüame rääkida elust täpselt nii, nagu see meie ette laotunud on. Näha seda, mida igapäeva rutus ehk märkama ei kipugi. Luban, et leiate nende kaante vahelt nii huumorit, pisaraid, valusaid mälestusi, unistusi, enese otsimist ning leidmist ja filosoofilisi diskussioone, aga mis peamine lugusid elust enesest - seda kõige siiramal moel.


Siinkohal tahaksin tänada ka meie toredat meeskonda - kaasautor Lauri Luik, kirjastaja Tiina Ristimets (Pilgrim), toimetaja Leelo Laurits ning küljendaja Lauri Tuulik.
Üks asi on kirjutada mingi asi valmis, aga selleks, et sünniks raamat on vaja kampa  häid, töökaid ning ilusaid inimesi. Meil Lauriga on selles osas väga vedanud  :)

Ja kõige suurem tänu muidugi minu lugejatele, kes on vähemalt mind inspireerinud, julgustanud ning toetanud kõik need aastad :)
AITÄH!

Hoidkem käsi pulsil, sest jagan lähinädalatel infot ka esitluse kohta ja kohe-kohe ilmub ka väike "isutekitaja":)
Kohtumiseni! 

Kommentaare ei ole: