reede, november 21, 2008

Ocouu !!!

Muusika

Tundub, et minu käänulisel teel on toimunud jälle murrak ja kätte on jõudnud aeg, kus tuleb endal lugude kirjutamisega käsi valgeks saada. Ma olen aastaid kirjutanud sahtlisse luuletusi, teinud tõlketöid st teinud inglis keelsetele lugudele eesti keelseid seadeid. Nüüd otsustasin end proovile panna ja kirjutada sõnad, mis peaksid saama, minu esimese ametliku enda kirjutatud loo sõnadeks. Koostöö Darreniga on meeldiv ja juba ta tinistab minu laulukese refrääni. Loodame, et Jumal on helde ja enne ära sõitu saan linti laulda päris enda loo – see oleks juba midagi.

Nalja elust enesest


Käisime enne esinemist lastega minu kitarristi juures proovis ja tal ka 2 last, üks neist tütar, teine poeg. Ja peale seda, kui olime lahkunud, oli tüdruk emalt küsinud: „ Mis Sa Daniel Buddist arvad?“ „Ta on väga tore poiss,“ vastas ema. „Mulle ka meeldib, ta on mu boyfriend nüüd, ma abiellun temaga“, sõnas tüdruk. Hahahah. Tundub, et meie tantsulõvi on võitnud noore muusiku südame, aga hit tuli alles siis kui noorem kutt teatas, et ta abiellub, tüdruku noorema vennaga. Okey, nüüd me oleme kõik juba väga mures. Tahab abielluda roosas kleidis ja poisiga, ocouuu. Hiljem vanema pojaga asja arutades teatas see, et tema küll selle tüdrukuga abielluda ei taha, ega saa, sest ta juba Uus Meremaal suudles oma sõbrannat ja nad kaisutasid ja nüüd ta peab temaga abielluma ja kui nad suureks kasvavad ja tema neiu endiselt välismaal elab, siis nad peavad otsustama, kes kolib. OMG, ta on 6 aastane! Naisi on aga jalaga segada ja murtuid südameid hakkab kõvasti olema. Oleks pidanud ka 6selt end kellegi vägivalda kasutades läbi musitama ja siis teatama, et sa väike ahv proovi nüüd minuga mitte abielluda. Oleks tulevik kindlustatud ja vanaemal süda rahul.

Meestest


Rääkides vastassugupoolest, siis vanemal pojal on koolis mingi eriti sümpaatne õpetaja, rsk pean vist asja tegema ja hakkama lastevanemate koosolekul käima. Muidugi on mu mark juba täis tehtud sellega, et igakord kui me teda näeme, siis kutt karjub Mr. Cool ja siis see vaene õpetaja vaatab minu otsa ja arvab, et mina olen need metslased üles kasvatanud. Õnneks senini on ta ainult naeratanud ja mingitel põhjustel järgi vaadanud, kurat seda teab mis põhjustel...

Kommentaare ei ole: