pühapäev, oktoober 19, 2008

Fu*king katus s6idab!

T2na siis... Tulin armsalt v2ljas6idult koju ja Newton Abbotis vaja ymber istuda, ise t2iega uimane, hyppan bussi. Vaatan, et mingi p2ris pandav bussijuht( olgu see mees seda v22rt, mida ma siin yle elama pean, st bussijuhte vaatama juba ), saate aru kyll, millest vb tuleneda see, et bussijuht hommikul kell 9 seks tundub.

Eniveis, kysim siis, et " Newton abbot please, single". Tyyp vaatab mind hakkab midagi seletama, ma ei viitsinud kuulatagi, kysin, et " Misasja, see buss ei l2hegi sinna?See on ju nr12!!!" Tyyp siis vaatab mind nagu ilmaimet ja ytleb, et " Nono, I told that You are in Newton Abbot already". Fuck! Muidugi, sy, sry, sry... Ma ei tea mis mu m6ttes oli ... Ilmselt on mu m6tteis palju asju EESTI, rock ja roll, mis saadab mind nyyd p2evast p2eva... ja no m6ned ebaolulised asjad veel... Ma olen nii kodus juba, igakord kohvikus kohvi lyrpides ma kujutan, et istun Tartus oma lemmikkohas & lobisen m6ne oma hea s6braga jne. Ma tahan olla mitmes kohas korraga, siin on mu muusika, Eestis on mu elu...

Ahjaa, v2ike vihje neile, kellelele ma miskit r22kinud olen... Black Cherry, ma ei leidnud seda, ei eksisteeri siin... Nii, et yllatus tuleb ilmselt ...tarattaaaa... Veebruaris saate teada! :)

Kommentaare ei ole: