laupäev, oktoober 08, 2011

Aitäh Sulle, sõber!

Armas sõber,

sa ei pruugi end sellest postitusest ära tunda, võib-olla ehk aimad, et jutt käib Sinust...Tegelikult ma ei tea, kas Sa seda blogi üldse kunagi lugenud oled, kui siis ainult salaja ja teki all nagu mõnda vanakooli erootikaajakirja...

Ma tahan Sind tänada - tänada selle eest, et olemas oled. Oma siiruses, lihtsuses ja erilisuses. Sa oled mind viimastel aegadel palju inspireerinud ning motiveerinud, olles ise eeskujuks oma metsiku pühendumuse, töökuse ja teotahtega. Sa pole iial oodanud, et elu Sulle miskit kuldkandikul kätte toob, kõik mis Sul on, oled saavutanud kuldsete käte ja terava mõistuse koostööna. Päev päevalt imetlen Sind aina rohkem. See, kuidas Sa nii fokuseeritult oma eesmärkide poole rühid. Vahel olen Sinu pärast mures, et saad Sa ikka piisavalt magada või ega Sul jälle lõuna söömata ei jäänud. Sel ajal kui mina mõnest asjast üle libisen ja seda oluliseks ei pea, töötad Sina kõik läbi ja muutud oma alal aina täiuslikumaks.

Mulle meeldib, et vaatamata auahnusele on Sinus tohutult humaansust. Sa oled alati raskel hetkel õlaks, kuid ei muutu sealjuures läägeks haletsejaks, vaid püüad süstida positiivsust. Sa helistad, et küsida, kuidas läheb, Sa hoolid, aga see pole kunagi koormav või pinda käiv ülihoolitsus ja see kõne ei lõppe kunagi igivana lausega:"Noh, küll kõik korda saab!" Sest Sina tead, et mina tean, et korda saab nagunii, aga iga inimene vajab teadmist ja mõistmist, et temast hoolitakse ja talle mõeldakse raskel hetkel...

Kui meil kõigil oleks selline sõber, nagu Sina, oleks maailm märksa parem koht. Kõik tööd oleks tehtud, kõik pisarad pühitud ja alati saaks palju nalja.

Mina pole ju ainus, keda Sa elus mõjutanud ja aidanud oled - neid inimesi on mitmeid...Imetlen ja hindan Sinu tahet muuta oma lähedaste elu paremaks, värvilisemaks, anda nende elule mõte, aidata neil leida iseend...


Elus on oluline omada sõpru, kellele saab igas olukorras loota, sõpru, kes meid innustavad, sõpru, kes on meile eeskujuks...Aitäh, et Sa olemas oled!

Kommentaare ei ole: