reede, juuni 09, 2006

Ärevus...

Hmm... Ma pole päris tükk aega seda tundnud - ärevust. Miski ütleb, et elu on saamas uued pöörded...Ma mitte ei arva seda, vaid ma tean. Ainus mis on veel ebaselge on, see, et mis laadi muutused need on...

Imelik tunne on ikka tõesti, isegi söök ei lähe enam sisse... Muusika tundub kõlavat palju erksamalt, kitarrisoolod on meeliköitvamad ja trummilöögid läbivad südant, aga äkki on asi hoopis Soome rocki tasemes :P Nad on oma kirgliku rockiga mind alati rõõmsaks teinud :)

Vaatasin praegu aknast välja ja mis ma näen päike pilvetupsudes - juhuuuu!!!!

"Sest siin mu sees on süttind leek ja kustutada seda ma ei saa" - praegu kõllidest tulid sellised sõnad :P

Ma vist põen seda homset Tln-sse minekut, mulle pole kunagi meeldinud üksi acapellas laulda, nagu seisaks alasti laval or smt.

Kaks võimalust üldse on - kas põrun sajaga v näete mind varsti Kroonikas:P Mitte et see mul omaette eesmärk oleks...

Tegelikult ma tahaks üldse elada tiigi ääres väikses saunas ja igapäev muusikas elada - veider, aga ma tahan vist kitarri hakata õppima, kuigi klaeveriga läksin haledalt alt :D Aga nii kurb on, kui pole kedagi, kes kitarri õhtuti mängiks, seega pean ise ära õppima :P

Ahjaa, täna on mu türekese Mia-Maria sünnipäev (A) Palju õnne talle! Kuigi näeme harva on ta mulle siiski meeletult armas :) Nagu väike kunstiteos...

Kui uudiseid on siis jälle kirjutan Teile, kes te seda kõike siin loete :P

Aga enne ülehomset ple mind saadaval :P Latiinorütmid - mäletate? ;)

Kommentaare ei ole: