neljapäev, juuni 08, 2006

Hullumaja...

Üks pidev kiire elu käib ... Kõigepealt palus võõras noormees minult abi...Mis laadi, seda ei saa öelda - VEEL... Homme ootab mind lõputöö kaitsekõne kirjutamine, ülehomme vaatan, kas minu lauluoskus on piisav, et pääseda suurtele lavadele, laupäeva õhtul on Liisu latiinostiilis sünnib :P Juba ootan, vastavad kostüümid, joogid/söögid ja palju latiinorütme :P

Praegu peesitabki Liis Tuneesias - milline vedamine (A)

Juba ongi lõpupäev käeulatuses, kui nüüd ometi kõik eksamid hästi läksid... Peale lõpetamist on kohe vaja sisseastumiseksamid teha ja seejärel Eestist minema - juhuu... Või noh, füüsiline rabamine pole just minu rida, aga mis seal salata raha on ju vaja, eriti kuna algamas on uus etapp.... Nõme on see, et elu on nagu laulus: " Ei me ette tea, mis elu meil tuua võib..." Päris julm on elada nii...

Mis rahasse puutub, siin ühe fono tegemine on miljon korda kallim, kui oskasin arvata, aga noh...Eks tulemus ole näha... Vähemalt sain öösel ühe vana sõbraga rääkida, meil tõesti mõtted langevad kokku... Vähemalt tean, et pole ainuke, kes igatseb vanamoodsat romantikat (A)

Elu ilma kireta on ikka mage... Ma loodan, et oskan oma elu nii elada, et selles on kirge, armastust, headust ja väljakutseid...

Samas tegi eilse öö huvitavaks ka minu uus tuttav: Hr. Sarkasm :D Maailmas on ikka palju lahedaid tegelasi ja mul on hea meel, et ma neid elus ikka jätkuvalt leian...

Kuigi elu on vahel raske, olen siiski rahul ja õnnelik :)


Ma loodan, et mu kallis sõber ei pahanda, aga ma tooksin meie vestlusest välja ühe osa, mis minu meelest väljendab suuresti seda, mis on kadunud, aga inimesed endiselt otsivad:

Hr X says:
Tänapäeva inimeste jaoks on seks võtnud uue tähenduse - ainult sisse välja, lups ja lõpusõnadeks küsitakse: "oot, mis su nimi oligi?"
Kadri says:
:(
Hr X says:
saksss, Kurat, heast romantikast jms. mõnusast ja meeldejäävast ei hooli enam keegi,
ainult vähesed
Kadri says:
väga nõme tõesti... Ma ei ütlegi, et olgem noored süütud jne, aga olgem targad, igaüks ei vääri tükikest sinu kehast, aust ja väärikusest...
Hr X says:
Just. Keha ja tükikene Sinu kehast tuleb välja teenida armastusega ja tunnetega, õrnusega........võluga!

Kommentaare ei ole: