esmaspäev, juuni 05, 2006

Läbi...

Baah - mida ma siin teen, nagu veel vähe teataks mu elust ja asjadest... Samas, kõik ju teavad, et olen nö. kirjaneitsi, ma vajan kohta, kus mõtteid avaldada... Ma ei kirjuta kunagi tegelikult niivõrd teistele, kui iseendale, sest see aitab asju läbi mõelda...

Käisin täna oma uurimustööd viimas, kui järgmise nädala kaitsmine välja jätta on minu jaoks kool läbi - kui on... Eksamitulemused on ju veel tulemata...

Kooli poole lonkides mõistsin ahastusega, et see maja isegi ei tõmba mind enam...Juba tahaks uusi väljakutseid, uusi valikuid... TÜ-suhtekorraldus ja ajakirjandus v EHI - filosoofia v sotsioloogia...

Tean, tean, filosoofiat õppides jääksin nälga... Aga ega ma raha pärast õpigi, tahan end harida ja usun, et kes tunneb oma kohta ise maailmas, saab ka teiste poolt tunnustatud... Nälga ikka ei sure!

Kommentaare ei ole: