neljapäev, juuni 14, 2012

Päästa oma elu!

Kas te teadsite, et 83% südamehaigustest on elustiili muutustega välditavad - tervislik toitumine, treening, suitsetamisest ning alkoholist loobumine. 


Ma juhtusin täna nägema üht saadet, mis võttis kokku  kõik minu aastate pikkused kahtlused, küsimused, hirmud ja analüüsi. Seal võttis sõna üks USA arst, kes kurtis, et ravimifirmad ei edasta ka neile infot ravimite kõrvalmõjude kohta. Mina olen senini etteheitnud, et arstid ei armasta patsiente teavitada ohtudest, kõrvalnähtudest ja alternatiividest. Nüüd siis selgub, et arstid üritavad omakorda vastutust endalt minema pühkida ja väidavad, et nad ei saagi neid asju rääkida, sest ravimifirmad on selle info salastanud.
 

 7 erineva ravimi koostarvitamisel on lausa 80% suurem risk ohtlikeks koosmõjudeks. Rääkimata sellest, et enamikel enimraevitatavatel ravimitel on mitmeid eluohtlikke kõrvalmõjusid. Väga paljud tänapäeva inimestest tarbivad kolesterooli ja  kõrgvererõhu ravimeid, beebipille, antidepressante, verevedeldajaid. Üha enam inimesi üritab keemia abil ka kaalu langetada ja no valuviagistid on enamike jaoks nagu leib.

Minu eesmärk pole kunagi olnud kedagi õpetada, vaid ma püüan kõiki oma sõpru ja tuttavaid panna asjade üle mõtlema. Ärge arvake, et te olete rumalad ja ärge antke vastutust oma elu eest kellegi teise kätesse. Tavameditsiin tegeleb tagajärgede, mitte põhjustega ja see on fakt. Selleks, et üldse mitte kaaluda, kas võtta mingit sorti retseptiravimit või mitte, peate just Teie ise enda eest hoolt kandma. Mitte homme, vaid juba täna, sest kell tiksub pidevalt.

Mõelgem loogiliselt, arstid ütlevad, et neil puudub täielik info, nad ei saa seda Teile edastada. Ravimifirmad aga ei saa ka kõige parema tahtmise korral olla kursis, mida teie tarvitate või mida mitte, või milliseid medikamente koos võtate. Riskid on ülikõrged, aga mitte keegi ei vastuta. Ja tegelikult ei saagi, ega peagi vastutama. Nagu tänases saates see tohtrihärra ütles:" Me ei tea ravimite mõjusid, me ei tea ka haiguste kulgu." Enamik asju kirjutatakse Teile nö. igaks juhuks, sealjuures toimet teadmata, rääkimata kõrvalnähtudest. ja koosmõjudest teiste ravimitega. See mis toimub tänapäeva meditsiinis on üks ohtlik keemialabor, kus ka just Sina oled üks meeldiv katsejänes. Ja me oleme kõik erinevad, mis võib tappa Sinu, võib olla kahjutu Sinu naabrile. See on põhjus, miks ma alati ütlen, et iga inimene peab õppima tundma iseennast ja oma keha.

Mul on väga väheste asjade vastu allergia, nendeks üksikuteks asjadeks on kontrastaine, mille  tõttu oleks ma äärepealt teise ilma läinud ja nüüd selgus ka, et narkoosi tehes tekkis mul mingi koostiososa vastu reaktsioon. Minu keha annab märku, et keemiat ta ei taha. Patt oleks nii tugevaid märguiandeid eirata.

Heal juhul aitab ravim meil peita ära mõne sümptomi (põhjust ei ravi ükski medikament), halvimal juhul ravim lihtsalt ei toimi, kõige hullemal juhul võib aga see ravi eesmärgil välja kirjutatud purk Teid hoopis teise ilma viia. 



Eriti murettekitav oli fakt, et 85% kliinilistest uuringutest on rahastatud ravimifirmade poolt. Kui tõest infot te sealt üldse leida loodate... ? Üks arst väitis mulle kunagi, et kolesterool ei sõltu toitumisest ja kui kolesteroolitase on kõrge, siis tuleb igal juhul võtta ravimit (tuletan meelde, et see kahjustab korralikult maksa, mille kohta ütlevad arstid, et kui tekib maksakahjustus, siis saab seda ju ravida - haah! ) , teine arst väitis, et see on üks väheseid näitajaid, mida on võimalik ainult toitumisega normi saada. Keda siis uskuda? Loogiline ju, et burgereid vitsutades ei muutu midagi Sama loogiline on ka, et enamik arste teeb koostööd ravimifirmadega ja nende asi ongi öelda, et ilma ravita ei muutu midagi.


Kuidas hoida oma tervist? Keda usaldada? Kes vastutavb meie elu eest? Mõelgem neile küsimustele :)

Kommentaare ei ole: