teisipäev, juuni 12, 2012

Kui ma oleksin teadnud...

Nägin täna öösel väga veidrat und. Ma olin maremaatika tunnis ja ühel hetkel küsisin oma pinginaabrilt, et mida ma siin teen, ma ju lõpetasin keskkooli ammu ära, ma olen juba ülikooligi lõpetanud ja minu poinginaaber vaatas mind väga veidra pilfguga, umbes nagu oleksin täiesti segi kamminud. Ehk siis ma olin rännanud ajas tagasi või lihtsalt olin hetkes, kus ma teadsin, mis tulevik toob. Igal juhul ma ütlesin tol hetkel oma õpetajale, et kas ta ka teab, et ma lõpetan ülikooli ajakirjanduse erialal.


Hommikul ärgates tabas mind üks küsimus: Kui ma oleksin teadnud, mis sündmused mind ootavad 6 aasta jooksul peale keskkooli lõpetamist, kas ja mida ma oleksin teisiti teinud? Kui ma oleksin teadnud, et 4a peale lõpuakjtust tabab mind  infarkti või, et ülikooli minek pigem pärsib minu soovi kirjutada, kas ma oleksin teatud tegevusi ja kohti vältinud, kas ma oleksin oma elustiili muutnud, kas ma oleksin kõrgkooli jätnud minemata ? Kas teadmine, et 25aastaselt ma polegi veel abielus ja mul polegi veel lapsi oleks mind mingil moel muserdanud? Need  on küsimused, mis on mind terve hommiku vaevanud... Mida ja kas ma oleksin teinud teisiti, kui ma oleksin oma tulevikku ette teadnud? Kas tagantjärgi oma elule vaadates on midagi, mida ma muudajksin? Kas on asju, mida ma peaksin muutma täna, et olla kindel õnnestumistes järgmise 6 aasta jooksul? Milline on minu elu aastal 2018? 


Need on huvitavad küsimused ja ma kindlasti mõtisklen nende üle, ehk paneb see Teidki mõtlema :)

Kommentaare ei ole: