kolmapäev, oktoober 21, 2009

Kuidas kirjutada romantilist kirja

Ma lamasin täna diivanil ja lugesin raamatut, hetkekes tõstsin pilgu ja jäin mõttesse. Ma mõtlesin loetud sõnade üle ja järsku meenusid mulle Sina ... Mulle meeldib kui Sa mu lähedal oled...Ma ei pea silmas seda tunnet, et tsölibaat sööb ajusid ja iga mees 5m raadiuses ajab kiima. Mitte et Sa ebaerutav oleks, vaid ma ei oska Sind näha objektina, pigem ma tunnetan Sind millegi ebareaalse ja lummavana, millegi saladuslikult köitvana. Mulle meeldib kui Sa mu lähedal oled, kui sa istud mu kõrval ja ma kuulen Sinu südamelööke või kui Sa vallatult minu juukseid sasid. Ja mulle meeldib kui Sa käed ümber minu paned ja ma võiksin vanduda, et tunnen end juskui vati sisse mässituna. Nojah, mulle meeldib seegi, kui Sa mind enda vastu surud ja kõvasti kinni hoiad, ma justkui sulaksin Sinu sisse...


Ja see pilk, vahel lausa pealetükkiv, vahel siivutu, vahel lihtsalt armas - kui tihti see piinlikkust on tekitanud ja ometigi tekib tahtmine aina rohkem ja rohkem lõputusse silmasärasse uppuda...

Mulle tõesti meeldib, kui mu lähedal oled...

1 kommentaar:

Virve ütles ...

üks armsamaid asju, mida lugenud olen. ise poleks osanud paremini sõnastada.