reede, detsember 05, 2008

Ilus elu.

Eile oli minu jaoks fantast 6htu, sain musitseerida paljude andekate inimestega ja ennast veidi vanade kalade keskel t6estada. Olgem ausad teatud ringkonnad on v2lja kujunenud ja selleks, et sisse sulada, pead Sa andma endast maksimumi. Ma ei hakka pikalt siin eilsest seletama, minu jaoks oli eriline 6htu ja usun, et taaskord yks uks on avatud. Ma olen siit Uk-st saanud p2ris palju inspireerivaid ideid, kuidas muusika vb olla teraapia, kuidas see vb olla yhe sarnase seltskonna hingamine. Ma olen alati sellistest asjadest unistanud ja mul on olnud visioonid, siit ma olen kogunud n6 lisamaterjali. Andekad inimesed ei pea ainult laval olema, vaid kuskilt peab tulema ka nende energia ja miks mitte saada seda muusikast. Samuti ei pea me harjutama ainult omakeskis garaazis, v2ga kift on teha n6 yhisproove, kus teised Sind hindavad, parim kriitik, on teine muusik. Eestlaste puhul muidugi kehtib see teineteise s66mise seadus, konkurents on k6va ja k6ik teevad oma asja salaja ja varjatult. Millest on mul kahju. Eilegi mu grupie, kes on alati kohal ja ilmselt mu suurim f2n, ytles, et kas ma t6esti kunagi enam tagasi ei tule, et ma peaks siin ikka elama :D Ka Iirimapakkumine tuli 2ra. Ma siiralt naudin seda aega siin ja j22b vaid lotus, et Eestis on j2tku oodata. Ahjaa, Darren ytles, et ta on mu looga veel t66tanud ja juba hakkab ilmet rohkem v6tma. Olen jube
2revil ja yks osa j22b seda riiki ja neid inimesi v2gagi igatsema. Veider on see, et eestlased peidavad end tihtilugu halva ilmataha – kevadv2simus, sygisstress jne – oleme k6ik mossis ja kurjad. Siin sajab kuradi 4 aastaaega, ei ilusat lund, aga kuuma suve, aga inimeste sydames s2rab rohkem p2ikest.
Aga nalja elust enesest on ju vaja. Peale oma 10 loo tegemist otsustasime, et laseme jalga, kuna nii minul kui minu kitarristil oli hommikul vara vaja jalad alla saada. Istume siis autosse ja s6idame, kui 2kki n2eme mingeid loomi – lehmad teel. Ja mitte Eesti m6istes teel, vaid INGLISE teel, 2 heki vahel, kottpimedas, kitsal teel. Ei saa yle, alt ega ymbert. Ja kari tundus p2ris v2givaldne, hakkasid j2rsku k6ik meie poole tormama, Darren lasi tuled 2ra, ikka tulevad meie poole ja siis seda tagurpidi k2iku, yks lehm oli juba enam-v2hem sarvedega kapotis, kui hakkasime seal siis tagurdama. Kusjuures olime juba p2ris pika maa maha s6itnud ja nagu ma olen r22kinud, neil teedel puudub ymberkeeramis v6imalus. Krt, nii naljakas ja jube pole tykk aega olnud. Auto kriipsis m66da hekke, n2ha midagi polnud, lehmakari undab. Darreni abikaasa arvas, et mees oli kojuj6udes purpurjus, kui ta alustas 66sel kell 12 jutuga, et lehmad j2litasid meid :D

Kommentaare ei ole: