reede, detsember 26, 2008

J6ulud on l2bi!!!

Taevas, 2 päeva söömist ja joomist. Igapäev peale lõunasööki olen ma lihtsalt 3 tundi maganud, sest raske on midagi targemat teha. Eile oli meil armas perekeskne lõuna, täna olime koos pereisa sugulastega. Taustaks mängis big band, puusad nõksusid ja vein oli maitsev – ideaalne jõulueine.

Nüüd te kindlasti küsite, et kas ma patja ka nutsin ja kodu, pere ja sõpru igatsesin ja ma pean tõdema, et siiski mitte. Miks? Sest meil siin pole lund ja õige jõulutunne puudub, nii, et suht valutult on need päevad siin möödunud. Nautisin Eesti tüdrukute head seltskonda ja olin telefonitsi ka oma perega ühenduses.

Nagu peale jõule ikka, algavad UK-s suured saled. Vane pererahvas peab end homme kell 5 hommikul maast lahti ajama, et ühe kvaliteetse riidepoe allahindlusele joosta ja lastele aastaks ajaks riided valmis osta. Lausa naljakas, sest tglt on ju siin igal pool terve jaanuari kuu – 80%. Juhuuuu, shoppama!!!!

Kas te olete kunagi mõelnud meie Eesti inimeste kommete peale? Nt igakord kui mulle siia külaline tuleb, panen ta enda voodisse magama, Laura tegi samamoodi. Me lihtsalt oleme sellega harjunud. Pereema ütles selle kohta kunagi, et Teil seal Eestis on vist üks suur voodi, kus te kõik magate. Aga no tõesti, ma ei pane oma häid sõpru ju põrandale, muidugi jagan ma alati oma koikut, seda nii siin kui Eestis :D

Teate ma olen hakanud mõtlema viimasel ajal eesti ja inglise mehe erinevusele. Ma ei tea millest see tuleneb, aga Eesti mees eeldab alati, et naised tahavad kas keppi või püsisuhet. A’la ühed on Atlantise totsid, kes end sulle kaela määrivad ja oma isusid rahuldavad ja teised on need, kes sinuga ainult sp suhtlevad, et sind keti otsa tõmmata. Aga see ei ole ju nii! Ja UK mehed tunduvad seda palju paremini mõistvat. Ok, ma tean ka oma Eesti aegadest mõnda üksikut meest, kes sellest aru said, aga üldiselt selliseid lihtsalt ei eksisteeri. Mina nt küll ei unista 20ndates võimsast suhtest, mis surmani kestab, pole ilma näinudki ja samas nagu ma olen varasemaltki öelnud, üheöösuhted mind ka karvavõrdki ei rahulda, no ok, kui just nunn pole, siis ma mõistan heal juhul püsiarmukese pidamist. Aga samas naistel on ka palju teisi vajadusi. Nt me armastame lihtsalt intelligentsete inimestega vahel teatris käia või lihtsalt kellegi kaisus aegajalt filme vaadata , ilma, et mees saadaks 5 miljonit smsi päevas või jookseks minema, arvates, et ma kohe abielluda tahan. Sellised kummalised suhted, millest Eesti mees lihtsalt ei saa aru. Mulle meeldis üks Eesti kutt, kes kunagi ütles, et „ Ära muretse Kadri, ma tean, et me ei sobiks ja ma tean, et sa ei taha midagi erilist ja ma ei pane pahaks kui sa minuga väljas käid v minu juures ööbid vahel, Sa oled naine, ma saan aru, et sa lihtsalt vajad vahel hellust“. Tubli poiss! Niikaua kui me otsime oma printse valgeltel hobustel v printsesse kaarikutel me kõik vajamegi lihtsalt hellust. Või vahel, kui me oleme just üleelanud raske lahkumineku ja me veel ei taha mingi kutiga voodisse hüpata, aga me tunneme end üksikult, me vajame hellust. Ja vahel meile meeldib mõni kutt, aga me pole kindlad mida me tahame ja pole kindlad kas me tahame suhet, siis me lihtsalt naudime kvaliteetseltskonda ja ei nuta, kui sellest midagi välja ei tule.

Aga meestel eri maades on ka sarnaseid jooni, nt mingil põhjustel üritavad mehed naisi ilusate sõnade ja kingitustega ära osta. Ma ei tea miks, aga eriti mina sattun selliste meeste otsa tihtilugu. Mehed, mehed, naistele tuleb selliseid asju täpselt doseerida. Liialt palju magusat jutu muudab nad kahtlustavaks või nad tüdinevad teist ära. Kingituste tegemine on armas komme, aga enamik naisi tunnevad sel puhul, et nad jäävad justkui võlgu. Üks veider asi siin UK-s on see, kui ma ei luba endale välja teha, siis inglise mehe esimene kommentaar on, et meie naised telliksid kõige kallimad joogid :D Eesti naine on suhteliselt kangekaelne ja viimane kord väljas käies ma tüübile otse näkku laiatasingi, et mul ei ole meest vaja, et jooki osta. Kogu vaidlus lõppes sellega, et lõpus toodi joogid lauda, sest neil oli halb tunne kui nad ei saanud osta, aga küsimise peale mida me tahame tuli alati vastus, et kui tahan midagi, siis ise tellin. Sellest hetkest, kui mees maksma hakkab, oled Sa sõltuvussuhtes, ma vihkan sõltumist. Igal asjal on piir muidugi, tobe on skandaali teha, kui keegi sulle veini tellib ja sa siis u selle laualt alla lükkad.

Oskus olla naine – see pole lihtne. Jää naiseks ja jää väärikaks. Oskus olla mees – seegi pole lihtne, näita huvi, aga ära kunagi söö ära naise närve. Nii lihtne see ongi!

Ma k2in v2ljas praegu yhe toreda tyybiga, ta ei s66 mu n2rve igap2evaste messidega, samas kui me suhtleme, siis see on siiras ja vahetu ehk siis ta n2itab huvi, aga ei yrita 2ra l2mmatada ja tal on oma elu - super. T2pselt minu jaoks;)

Kommentaare ei ole: