laupäev, oktoober 04, 2014

Sõbratsooni varjatud tõde otsimas



Aastaid tagasi  tahtis minuga  tuttavaks saada üks meeskodanik. Ma tavaliselt võõraid ligi ei lase, aga ta tundus põnev ja hakkasime suhtlema. Käisime väljas, meil oli hullult tore. Tagasi koduteel veel helistas ja koju jõudes helistas ja no üldse pärast seda suhtlesime veel eriti tihedalt. Ütleks lausa 24/7, kuigi elasime  erilinnades. Kui mul oli midagi tarvis, siis oli  ta nõu ja jõuga kohe olemas. Igast tema lausest õhkus pesuehtsat hoolimist ja lugupidamist. Ta isegi kirjutas minuga nii, et kõik pöördumised olid  suure tähega. Meil on väga hea klapp, lugupidamine ning usaldus, me saime absoluutselt kõigest valehäbita rääkida.  Kuigi ma andsin aru, et meie elustiilid olid väga erinevad, pealegi lahutas meid vahemaa, mõlemal oli üsna tihe ajagraafik ning mõlemal oli uskumus, et pikas perspektiivis ilmselt see asi läheks luhta, siis teisalt oli see siiski ju vaid  spekulatsioon.  Ühel päeval, keset üht üsna avameelset jutuajamist, hakkas ta mulle rääkima, et talle on minuga hea läbisaamine väga oluline ja ta ei tahaks seda emotsiooni ajel või hetkelise avantüüriga  pekki keerata. Kogu see jutt triivis minu meelest ühte suunda - SÕBRATSOON.  Ta suhtles minuga hommikust õhtuni, ta oli kontaktis, aga kokkusaamisi justkui vältis, sõitis nt minu kodulinnast  läbi, aga nii kiire oli alati, et trehvata ei saanud.  Virtuaalmaailmas ei paistnud tal kunagi nii hirmsat ajapuudust olevat. Ja siis mul viskas kopa ette. Mis kuradi värk selle minu ja sõbratsooniga on? Kogu maailma mehed tahavad mu bestikad olla, aga ma ei otsi sõpra ju.  Mul on omad kamraadid juba titest saadik olnud, mida ma selle hirmsuure sõpruskonnaga peale hakkan, ise samal ajal endiselt vallaline olles. Ühel hetkel ma soovisin, et üks neist meestest oleks nii aus, et tuleks ja üteks otse näkku, miks ta eelistab olla sõber. Ükskõik, mis see põhjus on, olgu või asjaolu, et olen kole või ebaseksikas või pole piisavalt töökas, aga ma tahaks seda teada, sest teadmatus on palju hirmsam. 

Meestepoolne austus on muidugi väga suur asi ja ega kurtmiseks pole kunagi põhjust olnud, kuid see austus hakkab siis närvidele käima, kui ise tahaks rihma natuke lõdvaks lasta ja elu nautida. Sõpradega ei seksita, minul on see põhimõte vähemalt, aga kui kõik kõige apetiitsemad ka järsku sõbralisti end sätivad, siis varsti polegi enam ühtegi meest isegi voodisoojendajaks võtta. 

Üks minu sõbranna kurtis hiljuti, et tema ei oska munagi praadida, rääkimata mõnest keerulisemast roast. Isegi tema smuutit polnud keegi joonud. “Mis Sa sinna siis sisse panid”, küsisin mina. “No keefir, arbuus…” “Stop, jätkata pole tarvis, selge!” Kuna ta näeb väga atraktiivne välja, siis tema probleem on pigem see, et mehed tahavad teda voodisse, aga ei viitsi ka tõsiseltvõetavaid suhteid luua. Samas vaevalt teda päästaks see, kui ta nüüd kokkama õpiks, sest omast käest tean, et mulle pole minu oskused köögis küll ühtegi lisameest toonud. Ometigi mu sõbrad käivad pidevalt minu juurde sööma. 

Hiljuti üks minu sõber just rääkis, et minuga on ikka nii põnev alati ja igav ei hakka küll kunagi, et kolime kokku. Üüri odavam maksta jne. Magame ühes voodis ka ja oleme SÕBRAD. Mida kuradit? Hallo Aafrika! 

Või siis sõber, kes viib mind iga nädal restorani sööma. Kinod särgid värgid, tundide viisi loba ja naeru, aga ometigi olen ma sellelt mehelt kord korvi saanud. Miks Sa neid naisi või naist välja ei vinna, kellele Sa oma jah'e jagad? 

Üks mees ütles mulle selle kõige peale, et ju aeg pole küps. Vaatan ümberringi, mõnel on arunatukest veerandi võrra vähem kui mul, mõni hööritab veel pereset pidi ööklubides ja pole ammugi suhteks valmis, mõnele pole Jumal tissegi andnud, aga ma ei näe, et mehed tahaksid neid turvalisse sõbratsooni paigutada. Kuhu ikkagi on koer maetud? Ja miks keegi seda ausalt välja ei julge öelda, selles on küsimus. Sõbratsoon on see kõige nõmedam tsoon üldse - sealt ei tule ei suhet, ega seksi. Istudki oma saja sõbraga ja see peletab veel omakorda mehi eemale, et Sul mingi gäng koguaeg seelikusabas ripub. 


Kui meestelt otse aru pärida. siis nad ütlevaki miskit stiilis:"Tahan lihtsalt Sinu sõber olla." Sõbrad, kes tahavad hommikust õhtuni rääkida, sõber kellega kinosid ja restorane mööda kolistada, sõber, kellega seksida,  sõber, kellega tahaks koos elada, sõber kellega reisimas käia jne. Mis sõprus see on??? 

Kommentaare ei ole: