laupäev, detsember 03, 2011

Ümarlaud palmi all

Hiljuti otsustasin ihüüksinda reisile minna - palmi alla :) Mõeldud/tehtud!

Seal samas palmide all tutvusin ma kamba vallaliste eesti meestega, kellega tuli juttu suhetest, naistest, meestest ja kriteeriumitest... Kelle muu, kui minu seatud kriteeriumitest. Poisid otsustasid, et selleks, et tulevikus lihtsam oleks tuleks teha üks korralik list, mis siis mehel olema peaks, mis annaks boonuspunkte ja mis omadused asjale kohe kriipsu peale tõmbavad.

Enne kui selle listi kirja panen, mainin ka, et lugesin just üht head raamatut selle kohta, et kõik, mida Sa ootad teiselt inimeselt peab olema Sul ka enda võimuses pakkuda. Püüan siis seda listi nüüd ka korraga sellest vaatevinklist analüüsida:)

Must be:

Intelligentne(ennast on raske hinnata - sry)
Hea huumorisoonega (väidevalt mul on huumorisoolikas olemas, but God knows)
Huvide/hobidega (Muusika ja blogindus käivvad ju huvide alla?)
Hoolitsetud (Üldiselt ma ei käi ringi pesemata peaga - vastuväiteid?)
Iseseisev (See oli põhi omadussõna, mida lapsepõlves minu kohta öeldi)
Soovitatav vanus 30-40a (Naine peabki noorem olema)
Munadega mees (IRW) (Ma olen munadega naine - too bad!)
Ambitsioonikas (Ilmselt olen ise liigagi ambitsioonikas)

Boonus track:
Musikaalne (laulan )
Hea kingamaitsega ja stiilne (no ma ikka päris tuhvleid turult pole jalga veel ostnud)
Kuldsete kätega (ei koo, aga süüa oskan teha, massaazi ka)
Empaatiavõimega ( no vana joodikute kaitseingel)
Mitmekülgne (mm...ee...läheb raskeks, vana tuntud hall hiireke)
Dzentelmen (Dzentelwoman - avan pensionäridele uksi küll )
Good in bed (kehv seks on kehv seks, nobody likes that)

NO way:

Sõltuvushäired(sh suitsetamine)(ise ei suitseta )
Lodevus/pohhuism
Käega löömise mentaliteet
Valetaja (mind valertamast tabada on ikka väga keeruline, pigem on mul probleem liigse otsekohesusega).

Ümarlaua lõppsõnaks jäi siiski tõde, et list on väärtusetu, kui ei toimu KLÕPSU! Klõps paneb kõik paika. Ole v listi järgi ideaalne, kui pole klõsu, siis on vsjoo. Ja samas mõni ei ole ei intelligentne ega normaalne, aga särin on siiski :))

Kommentaare ei ole: