teisipäev, juuli 20, 2010

Kuidas leitakse armukesi?

Minu tutvusringkonnas on käinud tuline vaidlus teemal, et mis värk nende tänapäeva suhetega on ja kas tõesti on truudus vaid äbarike juhuse puudus. No ma räägin Teile loo elust enesest. Läks üks minu tuttav kord oma paari lähedasega ühest Eesti väikelinnast läbi sõites kohalikku söögikohta. Minu tuttav istus lauda, millest üks mees muudkui mööda koperdama hakkas. Mees tegi kõik, et end märgatavaks muuta. Järsku hakkas ta söögikohast väljuma(no jättes mulje, et ta ei viitsi ruumis sees oma praadi oodata). Ka neiu suundus samal hetkel välja telefoniga rääkima. Kui ta tagasi tuli, pures mees juba vapralt oma lihatükki. Jäid siis kaks hinge üksteist pidevalt pikalt piidlema. Kuniks mees lahkus ja uksel silma tegi. Neiu järgnes, tegi, et räägib telefoniga(JÄLLE!), ise ümber maja suuri ringe tehes. Järsku sõitis mees talle autoga järgi ja küsis, et ega neiu küüti ei vaja. Kahjuks ei vajanud. Vahetati hoopis telefoninumbrid. Juba paar päeva hiljem kohtusid need inimesed uuesti ja nende vahel süttis tõeline leek. Mees väitis, et oli neiule lähenenud, sest just sellist tüüpi naine on tema maitse. Selgus, et mees on abielus, aga seda tõmmet ei suutnud kumbki maha suruda. Kui neiu uuris, et miks mehel vajadus üldse kedagi veel lisaks oma naisele omada, ütles viimane, et ega muidu poleks see pähe tulnudki, kuid see neiu on täpselt 100% tema maitse. Nüüd kohtuvad nad siiani ja veedavad teineteisega kirglike öid. Kas sellest midagi enamat kasvab, teab vaid Jumal ise, aga kogu minu jutu iva on suht ühtne – milleski ei saa kunagi kindel olla. Kui Teie suhtes on ikka midagi puudu ja te pole ise valinud endale partnerit, keda on raske üle trumbata, siis ei tasu ka väga loota, et ühel hetkel ei hakka kõrvalliinid jooksma. Vaimne side ja truudus, austus ning armastus on tugevad ja siduvad nähtused, kuid ei tasu alahinnata füüsilist tõmmet – võin oma kogemusest öelda, et see võib olla suhteliselt endaga kaasakiskuv. Aga mina saan seda endale lubada, sest ma pole end kellegagi sidunud ja just sel põhjusel ma ei tormagi mingi suvalisega abieluranda, niikaua kui ma olen võimeline kedagi oma abikaasast rohkem ihaldama, ärge lootkegi mind loori all näha.

Mind on alati paelunud küsimus – miks naised ihaldavad Edgar Savisaart . Ma sain oma küsimusele vastuse tutvudes hiljaaegu ühe Savisaare armukesega. Nimelt pidavat Ets olema voodis väga hell ja hea (ausalt öeldes mul läheb kohe süda pahaks). Samuti pidi Edgar särama oma teadmistega, nt suudab Hr. Linnapea välja arvutada naiste ohtliku perioodi ja siis vastavalt sellele ikka jälgida, et äpardusi ei juhtuks.(ta oskab lugeda 6ni ja tunneb nädalapäevi- see on tõesti hämmastav ) Samuti pidi Ets olema väga järjekindel ( no see mulle meeste puhul meeldib, aga no ma siiski enne elaks surmani kassiga ja veedaks öid kummimehega kui temaga). Et kui tema ikka naist tahab, siis jookseb nagu väike hulluke roosidega sabas. Selline naistemees on onu Ets!

Täna öösel sain ma huvitava kogemuse osaliseks. Nimelt sain ma unepealt orgasmi. (Küll on Eestist eemal olles hea kirjutada seksiteemadel – I feel free). No see on selline eriskummaline värk, et ärkad keset ööd üles, mõnulained käivad üle keha, aga voodi on tühi ja tekib tõesti küsimus, et kas päkapikud või ufod on teid vägistanud. Või on see ikkagi mingi alateadvuse kokkumäng, et näed mingit megaerootilist unenägu ja siis keha kohe allub sellele. Üks elukogenum naine teadis öelda, et pikale veninud tsölibaat võibki niimoodi lõppeda – no ei teagi kohe, kas joosta seksmaratonile või nautida iseeneslikke naudinguid.

Kommentaare ei ole: