esmaspäev, september 14, 2009

Tsut-tsut poliitikat ka :)

Kallis sõber, tuttav!
Sel sügisel on taas kohalikud valimised ja üllatus - üllatus, olen otsustanud neil valimistel kandideerida Põlva linna volikokku.
Järgnevas kirjas soovin ma Sulle pisut selgitada, miks ma seda teen ja millised on minu motiivid.

Ma olen seisukohal, et kui Sa tunned, et õige aeg on saabunud, siis tuleb asi ära teha. Juba 4a tagasi tehti mulle ettepanek kandideerida. Tol korral ma keeldusin, põhjusel, et ma ei tundnud, et mul oleks midagi pakkuda või et ma seda kogu südamest sooviksin.

Nüüd on aastad möödunud, ülikool hakkab lõpupoole saama, vahepeal on käidud laia ilma vaatamas ja ma tunnen, et nüüd on see aeg, kus tuleb teha otsus, kuhu kanda kinnitada. Kui ma paar aastat tagasi plaanisin osta korterit Tartusse, siis minu elukogenud vanaema ütles, et milleks sellega kiirustada, kui Sa pole päris kindel, kus sa elada sooviksid. Tõsi ta on, fakt, et iga kuradima nv-s sõidan ma kodulinna on tõestanud, et midagi siin ikkagi on. Tunnistan ausalt, oli aegu, kus ma tundsin, et Põlvaga ei seo mind miski, see kodutunne jäi puudu, tundsin seda vaid oma 4 seina vahel, aga ma ei tundud seda kuskil väljaspool. Aga nii nagu kodust teeb kodu perekond, teevad kodulinnast kodulinna selle elanikud. Järjest enam näen ma enda ümber noori, kes tegelikult tahavad tulla tagasi. Ma näen sõpru, kes on otsinud siia töökoha ja näen sõpru, kes unistavad, et saaksid oma haridusega jääda siia ja elada täisväärtuslikku elu. Kui mu sõbranna, kes on juba ema, küsis, et kuhu kooli mina oma lapse siin Põlvas paneksin, siis ma ei osanudki talle kohe vastata, sest ma suutsin leida plusse ja miinuseid mõlema suurima kooli kohta mis meil siin on. Aga ma tahaks, et kus iganes meie lapsed õpivad, et neile oleks garanteeritud kvaliteetne kooliharidus, ma tahan, et ka minu lastel oleks tulevikus turvaline siin mängida ja neil oleks võimalus arendada erinevaid võimeid. Ja kui ma mõtlen oma eelkäijatele, siis ma sooviks et ka neil oleks koht kus käia ja tunda end linna kodanikuna kellele on mõeldud. Pole oluline kas Sa oled noor või vana, igaüks meist väärib austust ja armastust. Armastusega pakutavat turvatunnet, haridust, meelelahutust. Minu südamesooviks oleks, et noored tuleksid tagasi Põlvasse ja neil oleks võimalik siin linnas leida just neile sobiv töö, minu soov on, et need kes on otsustanud elus pingutada saaksid meie poolt toetust, olgu selleks bussisõidu toetus üliõpilastele või vähene bürokraatia ettevõtjale.

Aga nüüd kokkuvõtlikult miks see kõik on mulle oluline:

1) Ma olen Eesti patrioot ja meie esivanemad on teinud nõnda palju, et kätte võita VABADUS! Meie kohus on panustada selle riigi arengusse ja selleks, et riigi ühtsus püsiks on tarvis teha kõik, et just meie kodulinna oleks see mutrike kogu mehhanismist, mis paneb elu liikuma meie riigis.

2) Ma ei eita, et see on minu jaoks eneseteostus. Ma tahan tunda, et ma olen siin elus midagi ära teinud. Teinud ära midagi ARMASTUSEGA! Ja nagu ma eelpool mainisin, ma tahan, et mul oleks koht, kus olla õnnelik, ma tahan, et minu lähedased oleksid õnnelikud.

3) Ja mis seal salata, keskerakond pole kunagi kuulunud minu lemmikute hulka ja oravad on võitnud minu väikse südame, sest nad usuvad sellesse mis nad teevad, sest nad räägivad asjadest nii nagu need on , sest nad töötavad higi palgel hommikust õhtuni. Mina ei tunne kõiki oravaid ja ma tõesti ei saa öelda 100% kindlusega, et meie seal pole mõnda pätti või kurikaela, aga kulla inimesed, mina ei saa võtta patuse tumedat südametunnistust enese õlule. Mina saan vaid lubada, et mina teen oma tööd suure pühendumusega, armastusega ja aususega. Aga üht ma võin Teile käsi südamel öelda, meil on võrratud inimesed ja lahe tiim. Ja kuna enne ma Teile valetanud olen?


Need kes mind tunnevad, teavad, et mida iganes ma siin elus pole ettevõtnud, ma olen seda alati teinud kogu südamega. ma olen saanud tagasilööke, aga ma usun endasse, ma usun oma tiimi , ma usun imedesse ja kui Sina usud koos minuga ja Sa tahad olla koos minuga selle nimel, et aidata mul taaskord siin elus üke eesmärk täita, siis anna palun oma hääl minu poolt!

Number 160 - Kadri Luik - "Avatud südamega, riskides - noorte mõtted kuuldavaks!"


Meil on linnapea kandidaat, kes tahab midagi muuta, meil on inimesed, kes on aastate pikkuse kogemustega erinevates sfäärides, meil on noored, kes tahavad anda linnale uue hingamise! Anna meile palun võimalus !


Ole muutuste tunnistajaks, teeme Põlva paremaks!

Armastan!

NB! Veidi videomaterjali ka - http://valimised.err.ee/?c=4&id=25526


Kommentaare ei ole: