laupäev, august 29, 2009

Kogu tõde superstaarist

Täna oli mul hea võimalus näha, kuidas tegelikult üht teleshowd purki pannakse. rõhutan SHOWD, sest kui Sa pead näitlema, seda, et Sa hasartlikult jooksed kuhugi ja karjuma 3 korda hääle ära, et saada mingi võtte, kus Padar rahvast hullutab, siis nii saab seda kõike ju nimetada.

Igatahes pääsesin ma eelzüriist kenasti läbi ja jäi vaid oodata, kuni tuleb nö PÄRIS hindajad ehk siis kurikuulus Raud, Ilus, Rannap kolmik. Ukse taga veel eriti karmilt rõhutati, et lähed sisse ja EI TOHI öelda ühtegi sõna enne kui oled ringis ja zürii peab ise vestlust alustama. Ok, minu kord. Marssisin sisse, seisan seal nagu tont. Vaatasin, et krt nii ka imelik, ütlesin tere. Ei midagi... Tutvustasin siis end ja hakkasin laulma. Veider ikka, et ühtki sõna ei räägitud. Ukse taga polnud ka lubatud Mariat ja Tannut närve rahustamas v hiljem lohutamas. Laulsin siis oma laulu ära ja oi julma - Raud hakkas kohe lõugama, et see lugu pole üldse Boltoni oma ja ma olen nüüd teinud suure vea ja saan kohe EI. Okey, kust kurat mina muusikaajalugu tean, mina ütlesin ikka selle inimese, kelle esituse järgi mina lugu õppisin :S No andke andeks eksole. Maarja ütles kahvatu ja Rannap noogutas kaasa , kogu lugu! Väljudes ootas mind reporter ja kaameramees ja nõudis kommentaari. Ütlesin vaid, et kui tsirkust ei tee, siis siin läbi ei löö. mis on ka tõsi, oleks siis keegi 2 sõna rääkinudki, et pinget maandada v näha mis isikuga tegemist. Ma ei teadnud, et pean ka ennast tutvustava show ettevalmistama :S

1 kommentaar:

helkur ütles ...

Ahah... Vähemalt olen ma nüüd kah valgustatud. Kuigi, jah, seda ma tean ise ka juba väga hästi, et see, mida sa telekast näed on ikka hoopis midagi muud võrreldes sellegas, mis tegelikult toimub.