pühapäev, mai 31, 2009

"Sina tegid selle võileivatordi?" JAH "aa.ok, siis ei ole midagi"

Vahel on ikka ütlemata tore mõista, et Sinu elus on inimesi, kes Sind läbi ja lõhki tunnevad. Meil oli siin väike sünnipäeva pidu ja minu sõbranna tuli minu juurde ja näitas mulle mingit pilti. Ütleme nii, et ma polnud tõesti just väga thrilled, oli ja ei olnud kah, suht mõttetu jäädvustus. Ja kui ma siis seal mingi mhmh suunurgast ära ütlesin, siis teatas mu sõbranna, et : „ Teate, Kadriga on alati nii, et kui talle miski meeldib, siis ta kohe ütleb seda ja kiidab takka ja kui talle ei meeldi, siis ta on lihtsalt vait.” Ja ma tõdema, et mitte keegi pole suutnud mind nii hästi iseloomustada, sest see vastab 100% tõele. Ma ei ole selline, kes hakkaks lahmima väga, mulle ei meeldi halvasti öelda, aga ma ei suuda kunagi midagi kiita, kui ma seda südamest ei mõtle. Seega ongi nii kujunenud, et kui ma millestki vaimustun, siis ma kohe pean kiidukõne maha ja samas kui miski pole minu maitse, siis ma lihtsalt olen vait. Nagu nt söögilauas, kui ma ei kiida Teie valmistatud sööki, siis ma ilmselt pean seda keskpäraseks ja ma ei vaevu pidama kõnet teemal, et see pastaroog käib kah. Ma lihtsalt söön oma toidu ära ja ütlen aitäh. Aga kui te olete valmis saanud millegagi, mis on imehea, siis ma muidugi seletan terve õhtu, kui fantastiline kokk te olete. See on üks kõige skorpionlikumaid tunnuseid üldse. Muidugi, nüüd ilmuvad kõigi silme ette need hetked, kus ma olen keset ühisüritust käratanud, et miks sa nii nõmedaid sokke kannad ja kes sulle need vanakooli kingad ostis jne. See tuleneb lihtsalt sellest, et kui keegi midagi ei ütle, siis Sa jäädki neid vanu põlvini ulatuvaid kanapasa värvi froteesokke kandma ja seda juba minu maitsemeel välja ei kannata. Ma olen detailide friik ja ma ei saa sinna midagi parata.


Nii arvavadki inimesed et nii mina, kui teised skorpionid oleme nagu klaasid, millest kõik läbi näevad. Aga ma olen avastanud enda juures tõsiasja, et ma olen kohati kõige karmimat maski kandev naisolevus ever. Ma võin oma jääkülma suhtumise ja kurja pilgu taha peita terve lõputu sisemaailma. Eile ajas üks inimene mind paganama närvi, mitte enne kui ta mulle 3m raadiusesse juhtus, issand ma vannun, et ma oleks tahtnud sealt minema joosta või vähemalt midagi öelda. Mulle ei meeldi inimesed, kes minus selliseid emotsioone tekitavad. Mulle ei meeldi inimese, kes on mul nagu needus kaelas. Ma kutsun neid inimkummitusteks, Sa ei pruugi nendega isegi mitte suhelda, aga ometigi jäävad nad sulle igal sammul ette.
.



Muideks, ma vaatasin üks öö filmi „He´s just not that into u „ – see peaks olema naistele kohustuslik. Üks parimaid linateoseid, mida ma hiljuti vaadanud olen. Nii julmalt pannakse ära. Meie naised ikka üritame meeste tegudele vabandusi leida, a´la ta kaotas mu numbri ära, tal on kiire, tal pole arvet jne. Siit tuleb tõde: KUI MEES TEILE EI HELISTA, SIIS TA POLE LIHTSALT HUVITATUD! Kui mees teiega peale 10a kooselu ikka ei taha abielluda, siis järelikult pole ta endiselt kindel, et just Teie olete see õige. Äärmiselt elutruu film sellest, kuidas mehed käituvad ja mida naised mõtlevad. Kui mees magab kahe naisega korraga, siis on ju fakt, et ei armasta ta tegelikult kumbagi. Kui mees peale kohtingut ei helista, siis te ei meeldinud talle. Ja siit tuleb parim pala: On Teile kunagi keegi öelnud, et „Küll see mees, kes Sinu kord saab on õnneseen”. Hhaahah. See on vana nõks korvi andmiseks, sest mõelge loogiliselt, kui see mees nii õnnelik oleks, siis ju seda ütlev mees peaks Teid juba naiseks paluma.
Et nüüd mitte naiste tuju päris ära rikkuda, siis ma võin öelda, et filmilõpus toodi ka välja siiski mõned juhtumid, kus mehed tõesti kardavad ja sellepärast saba jalge vahel minema jooksevad ja teid vältima hakkavad. Nii nagu meie naised, kardavad ka mehed lasta mõnikord inimesi ligi… ka nemad kardavad haiget saada, kardavad end siduda jne. Elu on üllatusi täis, vaadake filmi, väga hea ja mõtlemapanev on.

Kommentaare ei ole: