laupäev, detsember 25, 2010

Viin päästab mehe hirmuahelaist?

Kuna ma olen vallaline ja minu sociallife on suhteliselt tihe, siis juhtun päris sageli vallaliste ja mitte nii vallaliste meeste sihtmärgiks, kelle eesmärk on ilmselgelt naine voodisse rääkida. Eks alkohol teeb oma töö ja sellistega on paras maadlemine. Aga mitte sellest ei soovinud ma rääkida. Kaudselt siiski. Olles natuke aega siin ilmas elanud, olen ma kohanud ikka erinevaid mehi ja üritanud ka igasugu situatsioone ja meeste mõttekäike analüüsida.

Kui kuulata repliike või lausa monolooge, mille abil naist voodisse üritatakse saada, siis esmapilgul jääb tõesti mulje, et eks see üks päheõpitud tekst on, mis enamike naiste puhul töötama peaks ja neiul stringid ise jalast kaovad. Mehi ja taktikaid on erinevaid, aga kui sügavamalt jälgida, siis kas tegemist on ikka joobnud inimese hämaga või püütakse selles seisundis minna teise reaalsusesse?

Kui Eesti mees on muidu tunnete avaldamise osas paras tossike, siis pitsike viina teeb selles osas imesid. Kui naised, kes ei pärine Vouge kaanelt on üpris keskpärased, siis pärast 3 õllet on nad ju täitsa pandavad. Kui kaine peaga ei tihka meeldivalt naiselt seksi manguda, siis pärast hot shoti on see kuidagi eriti mõistuspärane. Kui kainena ei meeldi meile teemad nagu lapsed ja abielu, siis purjuspäi võiks sellest täitsa rääkida. Kas pole? Just selliseid erinevaid mõttekäike ma peaasjalikult kuulen. Aga mis siis on nende taga?

Ehk mehed lähevadki oma teise maailma korraks – maailma, kus nad tegelikult elada sooviksid, maailma, kus nad saavad olla julged rüütlid, lõunamaised südametemurdjad, kes suudavad ja oskavad öelda ilusaid sõnu, kes julgevad nõuda head seksi ja teha tulevikuplaane. See on maailm, kus naised on ilusad ja head, kus korvid pole nõnda valusad. Miks purjuspäi inimene julgeb? Sest siis on valulävi kõrgem ja hommikul saab pugeda vabanduse taha „Ma ei mäleta!”

Mul on paar juhtumit, kus vastaspool on hommikul väitnud, et tema pole üldse siivutuid samme astunud ja ta ei mäletagi midagi. Keda te lollitate??? See on riivatud ego, mis ei taha mäletada, et Teile on julmalt korvi antud. Ma tean mehi, kes võivad olla täis nagu tarakanid, aga kätt nad Sulle külge ei pane. Neil pole seda vajadust ja siis on teine sort mehi, kes lausa peavad vähemalt korra katsetama, kas hammas peale hakkab. Seda sorti mehed on kaine peaga parajad tossikesed ja üritavadki just joogisena enesele midagi tõestada.

Olgem ausad, mina isiklikult pole küll kunagi nii purjus olnud, et oleksin langenud sellise mehe kätevahele, kes mulle vastumeelt on. Ja ma sügavalt kahtlen, et mehedki suudavad tõelised peletised kauniks juua. Keskmine kodanik ikka helistab täis peaga endisele armastusele või üritab voodisse saada partnerit, kes pikalt fantaasiates uidanud on.

Mulle tundub meeste alkoholiuimas käitumine alati teps kahtlane – raske uskuda mälulünki, raske uskuda, et see ila on välja töötatud eesmärgiga keppi saada. No võib-olla isegi on, aga samas räägib see ikkagi mehe alateadlikest soovidest. Silitan ja räägin ilusat juttu, lootes seda ka vastu saada. Ja rääkigu mehed mida tahavad, armastatud ja hoitud soovivad nad ka kaine peaga olla, aga ikkagi kipub olema, et ilusad ja head oskavad nad olla vaid purjuspäi, sest siis on oht haiget saada väiksem.


Kommentaare ei ole: