esmaspäev, mai 02, 2011

FB katkeid läbi aastate vol2

Ajakirjas Journal of the American Medical association avaldati,et USA-s ilmneb aastas seoses ravimitega rohkem kui 2 miljonit kõrvaltoimet ja üle 100 000 nendest kõrvaltoimetest lõppevad surmaga.See tõstab retseptiravimid Ameerikas surmapõhjuste pjedestaalil neljandale kohale.

xxx

Ma küll sellist meest ei tahaks, kel võtab 10a aega, et mõista kas ta soovib end siduda ja kunagi peret luua v ei. Raisatud aeg! Aga eks asi ole maitses...Mõnele meeldib unistada, et küll mees peale 7a tiksumist ikka sõrmusega ka kunagi tuleb...No kui tahaks tulla, oleks ta seda juba ammu ilma öelnud.

xxx

Kui on saar ja mander, siis silda peavad mõlemad ehitama. Kui ainult üks pingutab, siis isegi kui ta peaaegu valmis saab, on ta nii väsinud, et loobub lõpuks sootuks. Iga inimene tahab tunda, et mõlemad on lõpptulemuse nimel pingutanud, siis on see ilusam ja vastupidavam.

xxx

Kõik ööd on ühesugused - und ei ole ja hing on rahutu...paari nädala jooksul on nii palju emotsioone läbi elatud - leitud&kaotatud,armastatud&vihatud, leitud elujõud ja vannutud alla, käidud käsikäes nii hirmu kui lootusega,seistud silmitsi üksinduse ja tuntud suurt tänutunnet nende eest, kes olemas on... Ma lähen oma teed,teadmata kas nurga taga on valgus v mõni uus katsumus.
20 August 2010

xxx

Tüüpiline Eesti selgrootu limusk (nagu mu looduseteadlasest sõber ütleb). Ajab su marru, siis ootab nagu inimpelgur, et millal Sa maha jahtud ja siis ilmub koos päiksega hommikul välja, et seletada arusaamatul moel oma käikudest - keda huvitab ma küsin? Poe sooja samblikku alla ja ole omaette!

xxx

Tõekspidamised on need, kui Sa käitud samamoodi nii üksi, kui saja inimesega ruumis olles. Ma ei kannata inimesi, kes rahva ees etendavad mingit fiaskot ja mägivad moraalijüngreid ja korralikke inimesi, aga kui silma alt minema saavad, siis on totaalsed silmakirjatsejad.

xxx

Räägime statistikast. Millistest peredest saavad lapsed kõige enam ülikooli sisse.Neid nim. Bullerby lasteks ehk need on pered, kus jätkus raha, et lapsed saaksid lugeda, aga need lapsed on ka ise lapsest saati raha teeninud. Harvem lähevad kõrgkooli need, kes on väga rikkast või joodikute perest. Minu puhul peab paika, ma töötasin juba 12selt ja igaks tähtpäevaks kingiti raamatuid.

xxx

Ma olen alati uskunud, et igal asjal on oma aeg ja kiirustamine pole väga arukas, aga samas ma ei mõista ka neid, kes vist tõsimeeli arvavavad, et nad elavad igavesti ja lihtsalt raiskavad oma väärtuslikke elupäevi ...

xxx

Ma töötan igapäev oma eesmärkide nimel, minu tulevik on minu kätes, kuid ma jätan alati ruumi ka Jumala kätetööle, sest liigne planeerimine ei pruugi alati olla kõige arukam ja midagi väga olulist vb elus mööda minna, kui pilk on ainult ühes suunas kinni.

xxx

Kui Sa oled õigel teel, siis see hääl Sinu sees on nii tugev, nagu kajaksid kirikukellad - damn right! See tunne on ürgne ja ülistav :)


Kommentaare ei ole: